http://izjzv.org.rs/app/ni1ni2anikako5/
Анкета : https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdRlhD-Fb5_WJl9Sc9wJQjZyRM_JIVgEY-5k_CY5fl_sHy94Q/viewform
Линоит: http://linoit.com/users/jelica021/canvases/MST3%2F1
Циљ: Кроз различите активности мотивисати ученике да сами спознају штетно дејство алкохола на организам и да буду активни у очувању сопственог здравља, а сам тим и одговорни промотери здравственог васпитања
Исход: Информације до којих су дошли ће помоћи ученицима у заузимању негативног става у односу на конзумирање алкохола и избору здравих стилова живота
Активност 1: Недељу дана раније у гугл учионици сви ученици добијају линк за анкету коју треба да попуне и проследе на још 5 адреса својих вршњака, а два ученика добијају наставни материјал и тему на коју треба да припреме презентацију за час и пошаљу у договорено време наставнику на консултацију.
Активност 2. У договорено време цео разред приступа зум платформи, наставник излаже резултате анкете као увод, а два ученика презентују свој рад на задату тему, након тога интерактивна дискусија за завршни део часа.
Активност 3: Ученици на лино табли износе свој став о томе шта би младе одвратило од конзумирања алкохола и напијања. Имају рок до краја дана.
Активност 4 (за оне који желе да знају више) : Ученици уласком на интерактивну страницу http://izjzv.org.rs/app/ni1ni2anikako5/ поступе према упутству (квиз и едукативне приче) и пмогу погледати едукативно предавање
https://www.youtube.com/watch?v=KvFaRFJxu4k
Google classroom, Zoom,
Laptop
мобилни телефон
Google upitnik -прикупљање информација
ppt- презентација новог садржаја
youtube-кратак едукативни филм
Linoit- израда домаћег задатка
интерактивна страница http://izjzv.org.rs/app/ni1ni2anikako5/
Р. Поповић,П.,Боројевић: Здравствена нега3 за трећи разред медицинске школе-12 дорађено издање 2019
Едукативна средства: http://www.izjzv.org.rs/?lng=lat&cir=0&link=4-78
Применом разних алата час је био динамичнији.Задовољна сам активношћу ученика и њиховом заинтересованошћу за овакав интерактиван рад. Постигнут је циљ: подстакла сам их на размишљање о својим негативним поступцима и мењању лоших навика. Уједно кроз припрему презентације и употребу различитих веб алата поправљамо дигиталну писменост
Кроз онлајн дискусију са наставником, учиници су изнели своје мишљење, задовољни су оваквим видом наставе, активно су могли да дођу до нових сазнања. Више од пола ученика наводи да су их информације до који су дошли подстакле да размисле о својим негативним поступцима и преведу их у позитивно понашање.
Нисам имао/ла подршку
Предности:
наставник организује своје време,развија додатне вештине, стиче нова искуства, усавршава се, нови изазови, могућност комбиновања више метода, интерактивна настава, нешто ново, интересантно
Потешкоће:
Потребна је добра рачунарска писменост и техничка опремљеност.
Радно време не ограничено траје, недостатак личне комуникације са учеником, изостанак емотивне реакције, прилагођавање на нови начин рада, осмишљавање задатака, недовољно физичке активности.
Предности: провера личних способности, неговање тимског рада,
већа могућност за истраживачки рад, подстиче самосталност, иницијативност, сопствена организација динамике рада
Недостаци:
Техничка опремљеност, породично окружење,већа отерећеност ученика,недовољна дигитална писменост
Требало је много воље, труда и знања за организацију и реализацију наставе на даљину.