Povrsina trapeza 6 razred obrada.pptx
https://www.rts.rs/page/school/ci/lesson/4516//povrsina-trapeza---obrada.html
Ученик ће бити у стању да:
утврди да ли су два троугла подударна користећи ставове подударности троуглова,
примени својства троугла и четвороугла у једноставнијим примерима,
израчуна површину троугла и четвороугла користећи формулу или разложиву једнакост.
Циљ часа: оспособити ученика да изводи и примењује формулу за површину трапеза у решавању задатака.
У уводном делу часа обновљене су формуле за површину троугла, правоугаоника и правоуглог троугла.
Обновљене су основне чињенице о трапезу и врстама трапеза.
Користећи разложиву једнакост одређена је површина трапеза датог у координатном систему.
Потом је изведена формула за површину трапеза на алгебарски и геометријски начин.
Задаци су решавани у низу од лакших ка тежим.
При крају часа урађен је задатак са применом површине трапеза на примеру из свакодневног живота.
Моја школа РТС,
Google учионица,
Youtube,
Лап-топ
Програм за снимање CAMTASIA
Geogebra
PowerPoint
GIMP
Збирке за завршни испит
Уџбеници за 6. разред ОШ
Збирке задатака за 6. Разред
Самоевалуација и евалуација часа извршена на нивоу стручног већа анализом часа.
Ученици су путем гугл учионице износили своје кометаре, постављали питања и давали сугестије, што је значајно допринело подизању квалитета у даљем раду.
Колега
Указивање на алате који могу бити од помоћи у изради презентација и на евентуалне грешке приликом куцања.
Предности су коришћење ИКТ-а. Неограничена могућност приступа часу (наставник као рефлексивни практичар).
Потешкоће се односе на немогућност добијања повратне информације у току саме реализације часа путем ТВ-а.
Потешкоће су немогућност непосредног учешћа у часу.
Предност је развијање информатичке писмености и вештина, свих међупредметних компетенција, већа могућност прилагођавања индивидуалним способностима сваког ученика.