• ЈПД

#339: Криве другог реда - вежбе 

Опште информације

  • Наставник:
    Анита Стојановић
  • Назив школе:
    Гимназија Светозар Марковић, Нови Сад
  • Тип школе:
    Гимназија
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Нови Сад
  • Предмет:
    Математика
  • Одељење:
    III-2, III-3, III-7
  • Број ђака:
    30
  • Тип часа/наставе:
    Систематизација градива
  • Облик рада:
    Фронтални

Презентација

Криве другог реда -вежбе-.pptx

YouTube

Корисни линкови

https://youtu.be/swPQgjVw9nA

 


Циљ и исходи наставе

Циљ часа:
Повезивање усвојених знања о једначинама кривих другог реда, тангентама датих кривих, међусобном положају две криве, међусобном полажају криве и праве и примена тих знања на решавање датих проблема.
Исходи:
Ученици ће бити оспособљени да:
напишу и трансформишу једначине кривих и праве, користе услов додира тангенте и криве, услов нормалности и паралелности;
рашчлане проблем, анализирају га и реше.


Детаљан опис

На почетку часа наставник истиче циљ часа.
У главном делу часа, систематизације градива, ученици дају идеје за решавање задатака док наставник помоћу презентације и геогебре прати идеје ученика и показује графичку интерпретацију задатка ради лакшег разумевања. Ученици решавају задатке и диктирају решења док наставник записује помоћу графичке табле.
Ученици су показали изузетну индивидуалност и тимски рад јер су пажљиво слушали идеје других и укључивали се у рад.
У завршном делу часа ученици су добили домаћи задатак на гугл диску и урађена је анкета на виберу да ученици оцене час.
Час је реализовањем дељењем екрана (share screen) свим ученицима тако да су сви могли да прате и учествују.


Платформе и опрема

Discord, графичка табла, рачунар са пратећом аудио и видео опремом.


Дигитални алати

GeoGebru сам користила за скицирање задатака због лакшег разумевања.
Power Pоint презентацијe са предавањима и задацима и One Note за писање помоћу графичке табле на часовима који су одржавани уживо. Google Drive за постављање материјала са часова и домаће задатке. Ученици имају линк за преузимање предавања и вежби и линк за постављање домаћих задатака.
.


Литература

Математика 3, збирка задатака и тестова за трећи разред гимназија и техничких школа
Срђан Огњановић, Живорад Ивановић


Оцена ученика

Урађена је анкета на Viber групи и ученици су у великој мери задовољни наставом.


Опис подршке

Ученик Бурсаћ Јован је урадио монтажу снимка часа и утисака ученика.


Предности и потешкоће за наставнике

Уз одговарајућу техничку опремљеност и дигиталну писменост настава се реализује на високом нивоу.


Предности и потешкоће за ученике

Ученици су слободнији, активнији и сконцентрисанији на рад јер прате наставу на свом рачунару или телефону, имају осећај као да је час посвећен само њима и у окружењу су које им прија.


Коментар

Желела сам да се настава на даљину одвија слично као у учионици. У договору са ученицима термини часова су се поклапали са школским распоредом. Ученици су инсталирали Дискорд на рачунару или телефону и настава уживо је почела.