Циљ часа:
Повезивање усвојених знања о једначинама кривих другог реда, тангентама датих кривих, међусобном положају две криве, међусобном полажају криве и праве и примена тих знања на решавање датих проблема.
Исходи:
Ученици ће бити оспособљени да:
напишу и трансформишу једначине кривих и праве, користе услов додира тангенте и криве, услов нормалности и паралелности;
рашчлане проблем, анализирају га и реше.
На почетку часа наставник истиче циљ часа.
У главном делу часа, систематизације градива, ученици дају идеје за решавање задатака док наставник помоћу презентације и геогебре прати идеје ученика и показује графичку интерпретацију задатка ради лакшег разумевања. Ученици решавају задатке и диктирају решења док наставник записује помоћу графичке табле.
Ученици су показали изузетну индивидуалност и тимски рад јер су пажљиво слушали идеје других и укључивали се у рад.
У завршном делу часа ученици су добили домаћи задатак на гугл диску и урађена је анкета на виберу да ученици оцене час.
Час је реализовањем дељењем екрана (share screen) свим ученицима тако да су сви могли да прате и учествују.
Discord, графичка табла, рачунар са пратећом аудио и видео опремом.
GeoGebru сам користила за скицирање задатака због лакшег разумевања.
Power Pоint презентацијe са предавањима и задацима и One Note за писање помоћу графичке табле на часовима који су одржавани уживо. Google Drive за постављање материјала са часова и домаће задатке. Ученици имају линк за преузимање предавања и вежби и линк за постављање домаћих задатака.
.
Математика 3, збирка задатака и тестова за трећи разред гимназија и техничких школа
Срђан Огњановић, Живорад Ивановић
Урађена је анкета на Viber групи и ученици су у великој мери задовољни наставом.
Ученик Бурсаћ Јован је урадио монтажу снимка часа и утисака ученика.
Уз одговарајућу техничку опремљеност и дигиталну писменост настава се реализује на високом нивоу.
Ученици су слободнији, активнији и сконцентрисанији на рад јер прате наставу на свом рачунару или телефону, имају осећај као да је час посвећен само њима и у окружењу су које им прија.
Желела сам да се настава на даљину одвија слично као у учионици. У договору са ученицима термини часова су се поклапали са школским распоредом. Ученици су инсталирали Дискорд на рачунару или телефону и настава уживо је почела.