• ЈПД

#349: Час о заразним болестима, у складу са наставним планом и програмом, а веома актуелан у вези са новонасталом ситуацијом у свету!

Опште информације

  • Наставник:
    Наташа Зечевић
  • Назив школе:
    Доситеј Обрадовић, Ораховац
  • Тип школе:
    Основна
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Косовска Каменица
  • Предмет:
    Биологија
  • Одељење:
    VI/1
  • Број ђака:
    8
  • Тип часа/наставе:
    Обрада наставне јединице
  • Облик рада:
    Фронтални

Циљ и исходи наставе

Циљ часа: Спознаја постојања невидљивог света живих бића, који може да остави и те како видљиве последице на здравље људи, а у случају пандемија и на друге сфере живота.
Да се упозна са значајем вакцинације и мерама превенције заразних болести...путевима ширења заразе . Исходи часа: зна и поштује мере превенције, зна да избегава путеве ширења заразе, води рачуна о сопственој заштити , и да на тај начин штити и друге људе
вакцинише се редовно...


Детаљан опис

Ученици су пре почетка обраде наставне јединице урадили кратку анкету о корона вирусу. Час тј. лекција је постављена у г. учионици. Лекција је подељена у више поднаслова. Након обраде сваког поднаслова , ученици раде квиз који садржи пет питања, где врше одабир понуђених одговора. Питања су у вези оног што је обрађено у поднаслову.Поднаслови садрже податке, слике и линкове.
На крају лекције у одељку занимљивост, дат је текст о куги.На овој страни добијају за домаћи задатак истраживачки рад на интернету. Дати су им упути и линкови за рад.


Платформе и опрема

Гугл учионица, јутубе, , лаптоп...


Дигитални алати

версал алати, израда лекције....игра са алатима и магија стварања


Литература

Биологија за 6. разред
издавачка кућа Герундијум


Било је подршке од

Нисам имао/ла подршку


Предности и потешкоће за наставнике

Предност: креативност, већа инспирација, колегијални однос са ученицима, развијање својих вештина, иновација у раду који су у складу са савременим захтевима образовања...
Потешкоће: самоконтрола у организацији времена , недовољна технолошко-електронска образованост, што захтева више времена рада, преиспитивање процена оптерећености ученика од стране наставника услед виртуалног рада, процене реалне заинтересованости ученика за ваш рад, изналажења метода мотивација у тренуцима посустајања...


Предности и потешкоће за ученике

Предност: за њих је ово нов начин коришћења технологије, наставник је сад њихов мађионичар, неког ког лично знају, заинтересовани су, побуђује пажњу, активни су учесници у процесу наставе, приснији однос наставник-ученик, боље резултате и веће ангажовање показују , чак и они ученици који су остваривали лошије резултате током редовне наставе..
недостаци: понекад одлутају, посустану, али то се дешава и на редовном школовању, стална мотивација...