Линк интерактивне слике: https://www.thinglink.com/scene/1319349690394738691
Моји радови су објављени у ФБ групи НАСТАВНИЧКА МРЕЖА ТОКОМ ПАНДЕМИЈЕ, као примери добре праксе: https://www.facebook.com/groups/2276404816000821/post_tags/?post_tag_id=2276686349306001
Сајт школе:https://www.nusicbg.org/
Циљ: Утврђивање и продубљивање знања из Српског језика, Математике, Природе и друштва, опште културе, путем интерактивне слике која садржи квизове и едукативне материјале.
Исходи: Ученици знају садржаје конкретних наставних јединица, обухваћених квизовима.
Богате своја знања коришћењем едукативних материјала.
Након одгледаних ТВ часова и урађених домаћих задатака, ученицима сам припремала квизове за утврђивање знања из Српског језика, Математике и Природе и друштва. Линкове квизова сам прослеђивала ученицима путем Viber група за ученике. Главна мотивација им је била такмичење са другарима из одељења и уписивање у табелу са резултатима.
Онлајн платформе за прављење материјала: https://www.thinglink.com/, https://quizizz.com/, https://wordwall.net/, https://view.genial.ly/, https://www.youtube.com/
Платформа за комуникацију са ученицима: Viber групе
Средства и опрема: лаптоп/таблет/телефон са камером, интернет, звучници
-YouTube за одабир аудио материјала
-Google Images и Wikipedia за одабир одговарајућих слика и садржаја
-Интернет странице установа културе за виртуелни доживљај
-За припремање наставних садржаја користила сам дигиталне уџбенике из Српског језика, Математике и Природе и друштва за трећи разред издавачке куће БИГЗ.
- Стевановић Душица, Шпанска села и мачји кашаљ, Дивит, Београд, 2004.
Ученичка евалуација, након сваког одиграног квиза или прелиставања едукативног материјала, се остваривала исказивањем одушевљења путем појединачних Viber порука приликом комуникације са мном.
Колега
Због једноставног приступа свим материјалима, моје колеге су их делиле међу собом путем друштвених мрежа, давале их својим ученицима, бодриле ме у коришћењу различитих платформи и прављењу квалитетних садржаја.
У прављењу свих материјала, велику подршку ми је пружила и моја породица.
Предности: брз и једноставан приступ свим онлајн платформама, квалитетније повезивање садржаја више наставних предмета кроз аудио-визуелни приступ, бесплатне онлајн платформе и дигитални алати, иновативност, креативност и свестраност у раду.
Недостаци: недовољна дигитална писменост појединих наставника, опрема за рад, слаба интернет конекција.
Предности: самопроцена након сваког одиграног квиза/прелистаног садржаја кроз преглед резултата, једноставан приступ садржајима, независна платформа са које се приступа материјалима (телефон/таблет/лаптоп), учење кроз игру на другачији начин.
Недостаци: директна комуникација са учитељицом, један уређај на више корисника, слаба интернет конекција/изостајање исте.