Пошто је ово био први час након почетка ванредног стања, циљ је био да се ученици подсете градива које су научили у школским клупама, као увод у нову наставну јединицу, то је појам продавца. На крају часа ученици ће знати:н ко је продавац, које су његове радне обавезе, задатак, какав је профил продавца, којка су му знања и вештине потребне да би био успешан у свом послу.
Опис часа је теже извести јер није био класичан час, са интеракцијом ученика.
Желела сам да на почетку часа са ученицима поновим оно што су већ научили, како би им било лакше да наставе са новим градивом. Пошто је ово стручан предмет, желела сам да кључне елементе градива пређем још једном, акцентујући шта је то што би они свакако требало да знају на крају првог разреда, а да истовремено и науче нову наставну јединицу, која је за њих врло занимњива и практично применљива.
Час је приказиван на РТС планети
Power point презентација
уџбеник Трговинско пословање за први разред трговинске школе, аутори: Љубомир Милосављевић, Мила Јанчетовић, Љубисав Јоловић, Љубивоје Младеновић. Завод за уџбенике и наставна средства, Београд,
Самопроцена је врло оштра, јер је то било прво појављивање пред камерама, са тремом идрхтавим глчасом,али сам задовољна целином часа, мислим да сам све битне појмове поновила, обрадила, појаснила.
Рекције ученика којим иначе предајем у школи су биле позитивне. Гледали су били су задовољни и разумели су ново градиво, што је било најбитније.
Колега
Колегиница која таккође предаје овај предмет, али са много више година радног стажа је пратила сваку мој корак и проверила сваку изговорену реченицу, дајући ми смернице уколико негде погрешим. Њено име је Снежана Стојнић.
Ослањање на сопствена средства, која су у главном оскудна, неприпремљеност и као и увек, када је нешто ново, онда изгледа далеко теже него што јесте. Умреженост наставник, доступност информација које можемо користити, приступ неким сајтовима исл су мане. Да се ово применило са већом припремом наставника, резултат би био далеко бољи, али мислим да смо сјајно одговорили на овај изазов.
Недовољна информатичка писменост, јер још у основној школи, чини ми се, информатика се не учи како би требало, није постављена као предмет на место које јој припада. Социјални статус ученика којима предајем је ввврло низак па ученици нису били у могућности некада ни основне елементе комуникације да испуне (немају интернет, нити рачунаре, услове за рад исл)
Промените ове семинаре и стручна усавршавања која нам нудите, јер, ево, показало се да ништа нису помогла наставницима у ово време. Све што сам користила у настави, научила сам ван тих стручних усавршавања.