MAGIJA U RUKAMA NASTAVNIKA 2 (1).pdf
https://www.facebook.com/art.artworkshops/?ref=bookmarks
https://classroom.google.com/w/NTM4NTcwNzczNzFa/t/all
Циљ ове наставе на даљину је омогућити ученицима да и у доба ванредног стања и изостанка наставе у школи квалитетно уче, истражују, друже се и креативно проводе време.
Настава на даљину у одељењу 4/1 у ОШ Карађорђе у Београду током ванредног стања организована је преко Гугл класрума, Тим линка, Вајбера, Фејсбук странице креативно ћоше...
Сви ученици одељења, њих 30 су свакодневно присуствовали настави на даљину. Сваког радног дана добијали су упуства и задатке на Гогле Класруму из свих обавезних наставних предмета, али и из ваншколских активности као и прелоге за квалитетно провођење слободног времена. Ученици су добијали мини одељењске пројекте у виду изазова на различите теме из области уметности,музике и разоноде. Тоје била својеврсна психолошка подршка како ученицима, тако и њиховим породицама.
Употреба Тим линка, и организовање видео конференција отвориле су нове могућности у настави и омогућили размену живе речи што је по реакцијама родитеља било драгоцено за децу, за њихову социјализацију и прихватања новонастале ситуације.
Вибер комуникација је допунила наставу на даљину.
Креативне идеје и љубав према уметности и сазнању презентовали смо преко Фејсбук страница Креативно ћоше. Број позитивних коментара и порука посетилаца странице оснажио нас је да из пројекта у пројекат представимо боље.
Мишљења сам да су сви ови видови комуникације са ученицима постигли свој смисао, можда и изнад очекиваног и нај начин обезбедили ученицима потребан ниво учења, сазнавања и напредовања ван школе.
Гогле учионица, Тим линк,Вибер, ФБ страница, Вибер и Инстаграм...
Лап топ, штампач, скенер, телефон, фотоапарат
ПП презентација, Прези, Пинтерест, Гогл презентација,упитници,квизови, Кахут, Гениали, Тим Линк, Зум, Скајп, Ју тјуб, ТЕД ед, Арт Кидс Хаб ...
УЏБЕНИЦИ ЗА 4. РАЗРЕД, ЗБИРКЕ ЗАДАТАК, ЕНЦИКЛОПЕДИЈЕ, ВИКИПЕДИЈА, САЈТОВИ, ЗБОРНИЦИ РАДОВА, ПРИРУЧНИЦИ...
Самопроцену свог рада реализујем свакодневно у непосредној комуникацији са ученицима, али и на основу њиховог напредовања, залагања и резултата на тестовима и проверама знања.
Ученици су своје утиске о настави на даљину изнели у видео презентацији. Деца су одушевљена наставом на даљину, а то се чита у њиховим и идејама и предлозима за активности.
Родитеља
Велику подршку имала сам од стране родитеља ученика - отварање Гугл налога, прикључење на Гугл Учионицу и Тим Линк, помоћ у постављању задатака, видеа итд. Посебно бих истакла ангажовање родитеља око ваннаставних активности - рад на костиму, сенографији, шминка, слике, снимци итд .
Нисам имала потешкоћа у настави на даљину, сем недостатка времена. Предности наставе на даљину су многобројне. Она нуди велике могућности за истраживање, напредовање и креативност.
Ученици су одушевљени новим начином учења и употребом дигиталне технологије. Проблем је нестабилна интернет веза.
Реакције родитеља су веома позитивне и у овим изазовима је учествовала цела породица. Наша настава на даљину је испунила циљ. Користи су вишеструке и обостране.