https://prezi.com/8ousb4maid87/?utm_campaign=share&utm_medium=copy
Једно од снимљених предавања:
https://drive.google.com/open?id=1wTSW1jEpys9hyrGWJV0bvqfFzD8bnbGM
1. Циљ часа да се ђаци упознају са периодом успона, највећег процвата и пропасти средњовековне Србије.
Исходи часа: Ученици знају да препознају и наброје владаре из династије Немањић, кратко опишу њихов рад и деловање на ширењу и јачању српске средњевековне државе. Такође знају да пронађу на историјском атласу важна места и догађаје у том периоду историје.
Дана 8.04.2020. у 12 часова ученици су приступили преко скајп платформе, заказаном часу из историје. Уследило је кратко обнављање лекције са предходног предавања, а онда обрада новог градива. Ученици су узели активну улогу у предавању постављајући питања и дајући своје коментаре и сугестије. На крају предавања добили су домаћи задатак и најаву са следећу лекцију.
Скајп апликација
Прези презентација
Јутјуб снимци
Уџбеник за 1. разред средњих стручних школа, Завод за уџбенике. Београд
Србија у доба Немањића, Сима Ћирковић
Педагогија, Трнавац, Н. Ђорђевић, ЗУНС, Београд
Ученици препознају да је данашња наставна јединица наставак наставне јединице: Досељавање Срба на Балкан и примењују своје знање из предходне наставне јединице да би лакше и боље разумели данашњу наставну јединицу. Такође усвајају градиво из централног дела часа и примењују га у будућим наставним јединицама. На крају усвајају и почињу да развијају критичко мишљење из завршног дела часа.
Ученици редовно раде домаће задатке и веома су заитересовани за тему коју обрађујемо, сугестијама, питањима и анализама доприносе побољшању наставе.
Колега
У виду савета и сугестија са колегама из верске наставе и колегама из географије.
Предности су биле у виду ангажовања ђака и њихову жељу за наставком образовања, која дају наставнику додатну мотивацију за рад. Такође предности које доносе модерне технологије у настави.
Потешкоће су везане само за техниче проблеме.
Предности за ђаке су свакако растерећенији приступ часу, пријатнија атмосфера која доводи до већег ангажовања ученика у самом часу.
Потешкоће су такође само на техничким проблемима.
Желим да похвалим све ђаке свих разреда којима предајем на великом ангажовању на настави на даљину.