Образовни задаци:
Усвајање знања о новим ликовним терминима - визуелне комуникације
( реклама, плакат, билборд)
Усвајање знања о функцији плаката, билборда, реклама
Васпитни задаци: Развијање свести о улози естетских вредности и визуелних комуникација у ужем и ширем окружењу
Функционални задаци: Навикавање ученика да активно, стваралачки долазе до креативних решења
Исходи : Ученик ће бити у стању да разуме савремене медије њихову важност и разлике између наведених медија.&l
У уводном делу часа помоћу асоцијације анаграма и ребуса долазимо до назива наставне јединице (Плакат, билборд, реклама)
У главном делу часа упознајем ученике са начинима визуелне комуникације.
Шта је реклама, где можемо да видимо рекламу и шта се све рекламира.
Потом прелазимо на плакат. Објашњавам ученицима шта је плакат, како треба да изгледа и шта треба да садржи, а потом показујем на примеру и постепено радим плакат за једну позоришну представу.
Након плаката објашњавам шта је билборд, шта треба да садржи и где треба да се налази. Потом кроз задатак објашњавам и показујем који су кораци при изради једног билборда.
У завршном делу часа кроз задатак добијам повратну информацију о стеченом знању и задајем домаћи задатак (Реклама за лампу која је јединствена).
Моја школа РТС,
Лап-топ
Google учионица,
Програм за снимање CAMTASIA
PowerPoint
Уџбеник: Ликовна култура 3; Милутин Мићић, Гордана Мићић; ЛОГОС 2014. ;
Свет у мојим рукама; ликовна култура за трећи разред; Невена Хаџи Јованчић; КЛЕТТ 2019.
Самоевалуација и евалуација часа извршена на нивоу стручног већа анализом часа.
Ученици су путем гугл учионице износили своје коментаре, постављали питања и послали своје домаће задатке.
Колега
Подршку сам добила од колега просветних саветника који су својим саветима и сугестијама помогли при изради саме презентације, односно часа који је емитован на РТС платформи.
Велику подршку и помоћ сам добила и од саветника из Министарства просвете, науке и технолошког развоја.
Предност наставе на даљину је што може да јој се приступи било када уколико постоје техничке могућности и обиље материјала које може да се искористи у образовне сврхе.
Нисмо ограничени ни временом ни простором.
Мана наставе на даљину је објективност процене знања ученика.
Час се прати из породичног окружења и могућност праћења наставе у било које време.
Овакав вид наставе може да се користи као један од начина извођења наставе.