Lekcija-1-Oblikovanje-kose-podignuta-kosa.ppsx
https://drive.google.com/file/d/1KGDdp23v0jYKt-vhUZQRffhZYQZSyY26/view?usp=sharing
Ученици се првенствено уче, да препознају стилове и подигнуту косу према намени, уче о различитим индивидуалним потребама и култури ношења одређене врсте фризуре, према месту и времену.
Такође, уче технику саме израде, како би самостално могли да одговоре на што више захтева клијената.
- Припрема ученика кроз предходне лекције за лекцију Стилизовање косе - подигнута коса. Пређено градиво: Прање и нега косе, Фењнирања, Израда водене ондулације, које је неопходно за ову лекцију.
- Увођење ученика у основне појмове Подигнуте косе. стилове, намене:
Стилови, линије - Полу подигнута коса и Пунђа, текстуално објашњено и визуелно презентовано.
- Разрада сваке теме појединачно према намени,текстуално објашњено и визуелно презентовано:
1. Дневна - елементи који чине дневну пунђу и украси, који иду уз
2. Вечерња и 2.а) Тренд вечерња - објашњено према местима, када се носе и који стил тоалете, уведен појам новог стила вечерњих подигнутих коса, према данашњици и времену у коме смо сад и приликама и местима на коме се могу понети
3. Ревијална - уско стручна тема и разрада могућности захтева, али и слободе креирања
4. Такмичарска дисциплина, објашњени основни појмови, као информисаност о истом и могућност према афинитету
- Додатна тема - Фризуре за венчање и матурско вече, дати као пример, најширег дијапазона захтева, са различитим индивидуалним потребама. Сврха тога би била, да схвате, зашто је важно да се упуте у све горе наведене стилове и намене подигнуте косе.
Приложен линк, који води ка мноштву примера различитих стилова и намена подигнуте косе.
Домаћи задатак: Пронаћи две фотографије подигнуте косе према избору и сензибилитету, како би на неком од наредних часова, тимски урадили израду неких од изабраних.
Такође урађен други део лекције, техника израде по етапама.
Google учионицу ( где су лекције и линкови обједињени и целокупни: https://classroom.google.com/u/0/c/NzM1ODQ4MzI1NTla9
и Google упитник
Email chat, Whats up, Pinterest, You Tube,
Коришћењем комбинације ових алата, ми је омогућила, да успоставим двосмерну комуникацију, и усмерим ученике у датом захтеву на адекватну страну, како би им обезбедила, да што боље схвате и савладају тему и њен садржај, на што интересантнији и занимљивији начин. Такође остављање целокупног садржја на једном месту.
Књига која је постојала некада, Фризер, власуљар - Дино Пекарић. Искуство у раду.
Google упитник - Тест провере знања из области Обликовање косе - Подикнута коса,
Један одговор:
https://docs.google.com/forms/d/1k4iPeXM7ZzW-bpSD2AdouDDIN6ZpAgU4maw7UanLVqQ/edit#response=ACYDBNjxKRpvzKvgtpaIydtqOIa9UfZNgPMve8zV9X0SwZA-r3kSNPNT7mL04QhDEJ2w1vQ
Асертивном комуникацијом - Спроведена анкета о садржајности лекције и јасноћи.Изразили су потребу за допунским објашњењем у делу Такмичарске подигнуте косе, о правилима и пропозицијама. Што је и урађено. Тиме сам добила потврду да су се заинтересовали за лекцију и да им се допала, што је једном настванику испунило срце.
Родитеља
Два родитеља су била укључена у слању фотографија и видео записа.Такође информацијама о задовољству деце са садржајем теме и јасноћом..
Није их било.
Не могу да утичем на исход у наученом, код појединих, као код наставе уживо.
Са једне стране овај вид учења је сасвим коректан, само код практичне наставе је неопходно и повремено реално у стварности, организовати обраду новог градива и проверу наученог.