• ЈПД

#386: Систематизација градива координатни систем за седми разред

Опште информације

  • Наставник:
    Дамир Хорватиновић
  • Назив школе:
    Јован Јовановић Змај, Сремска Каменица
  • Тип школе:
    Основна
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Нови Сад
  • Предмет:
    Математика
  • Одељење:
    7-1, 7-2, 7-4, 7-5, 7-6
  • Број ђака:
    156
  • Тип часа/наставе:
    Мешовити тип
  • Облик рада:
    Фронтални

Презентација

čas31.pdf

YouTube

Корисни линкови

Деца су веома позитивно реаговала што могу више пута да прегледају час ако им из првог пута није било јасно, а затим и да поставе питања да им се додатно нешто појасни на следећим часовима.


Циљ и исходи наставе

На овом часу су одрађени задаци који се налазе у збирци за малу матуру и то напредни ниво да би деца схватила на који начин је потребно повезивати више ствари из области које су одрађене да би се одрадио један задатак. На пример у 431. задатку је повезано одређивање координате тачака која дели дуж на половину и то два пута, а затим када се нађу координате те тачке одређивање растојање две тачке (задатак који је био на малој матури и проблем код деце који се јавља када добију корен из броја 34)


Детаљан опис

Деца су добијала сваки час предавање које им је стављано на yоutube.com и када деца одслушају предавање требала су да препишу шта је писало на табли заједно са задацима из збирке које су имали код куће. Испод текста задатка који им је у току предавања прочитан одрадили би задатак који је исписан на табли. Након тога би следећи дан пре предавања у групи добијали домаћи за претходну лекцију. Домаћи би слали до краја недеље. Све што су слали било им је прегледано и оно што је примечено да им је нејасно се одрадило на првом часу наредне недеље.
Деци је објашњено да искористе што је вечина и урадила, овај начин предавања јер су били у могућности да више пута преслушају шта је испредаванона часу и то и по 2, 3, 4,...... 10 пута док им не буде било јасно али су могли у групи и да поставе питања на основу којих би се направио час у којем им је објашњено шта је било нејасно.


Платформе и опрема

Viber grupe sa svakim razredom
Googleclasroom
Youtube,com


Дигитални алати

Viber grupe sa svakim razredom
Googleclasroom
Youtube,com


Литература

Збирка задатака Клетт
Збирка задатака за малу матуру


Самопроцена часа

Деца су сама одговарала како им је било јасно и шта би требало објаснити
Деци је дат домаћи на осову којих је могло да се види колико су усвојили знање


Оцена ученика

На крају сваке области деци је давано да оцене рад на даљину гласањем


Предности и потешкоће за наставнике

Није реално оцењивање јер су деца имала помоћ једни других и родитеља.


Предности и потешкоће за ученике

Немају ипак контакт 1-1 са наставником и да у датом тренутку отклоне нејасноћу