Сложене фигуре и проблеми са домаћих од прошле недеље.pdf
https://www.youtube.com/watch?v=JQNv7SMgCsE&t=13s
Задаци које су деца имала претходне недеље проблем па су одрађени на првом часу ове недеље.
На овом часу су одрађени задаци који се налазе у збирци Клетту и то су бирани да би деца схватила на који начин је потребно повезивати више ствари из области које су одрађене да би се одрадио један задатак. Деци је објашњено на чега треба да пазе у изради задатака, шта да не заборављају при раду. Такође, објашњени су им сви задаци код којих су имали проблем у претходној недељи.
Деца су добијала сваки час предавање које им је стављано на yоutube.com и када деца одслушају предавање требала су да препишу шта је писало на табли заједно са задацима из збирке које су имали код куће. Испод текста задатка који им је у току предавања прочитан одрадили би задатак који је исписан на табли. Након тога би следећи дан пре предавања у групи добијали домаћи за претходну лекцију. Домаћи би слали до краја недеље. Све што су слали било им је прегледано и оно што је примећено да им је нејасно се одрадило на првом часу наредне недеље.
Viber grupe sa svakim razredom
Googleclasroom
Youtube,com
Viber grupe sa svakim razredom
Googleclasroom
Youtube,com
Збирка задатака Клетт
Деци је објашњено да искористе што је већина и урадила, овај начин предавања јер су били у могућности да више пута преслушају шта је испредавано на часу и то и по 2, 3, 4,...... 10 пута док им не буде било јасно али су могли у групи и да поставе питања на основу којих би се направио час у којем им је објашњено шта је било нејасно.
Деца су сама одговарала како им је било јасно и шта би требало об
На крају сваке области деци је давано да оцене рад на даљину гласањем
Школе
Средства за рад
Немамо увид по реакцији деце како им је одмах јасно да би могли да исвршимо корекцију предавања у току предавања
Немају ипак контакт 1-1 са наставником и да у датом тренутку отклоне нејасноћу