• ЈПД

#387: Површина сложених фигура (круг и кружница)

Опште информације

  • Наставник:
    Дамир Хорватиновић
  • Назив школе:
    Јован Јовановић Змај, Сремска Митровица
  • Тип школе:
    Основна
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Нови Сад
  • Предмет:
    Математика
  • Одељење:
    7-1. 7-2, 7-4, 7-5, 7-6
  • Број ђака:
    156
  • Тип часа/наставе:
    Мешовити тип
  • Облик рада:
    Видео презентација

Презентација

Сложене фигуре и проблеми са домаћих од прошле недеље.pdf

YouTube

Корисни линкови

https://www.youtube.com/watch?v=JQNv7SMgCsE&t=13s

Задаци које су деца имала претходне недеље проблем па су одрађени на првом часу ове недеље.


Циљ и исходи наставе

На овом часу су одрађени задаци који се налазе у збирци Клетту и то су бирани да би деца схватила на који начин је потребно повезивати више ствари из области које су одрађене да би се одрадио један задатак. Деци је објашњено на чега треба да пазе у изради задатака, шта да не заборављају при раду. Такође, објашњени су им сви задаци код којих су имали проблем у претходној недељи.


Детаљан опис

Деца су добијала сваки час предавање које им је стављано на yоutube.com и када деца одслушају предавање требала су да препишу шта је писало на табли заједно са задацима из збирке које су имали код куће. Испод текста задатка који им је у току предавања прочитан одрадили би задатак који је исписан на табли. Након тога би следећи дан пре предавања у групи добијали домаћи за претходну лекцију. Домаћи би слали до краја недеље. Све што су слали било им је прегледано и оно што је примећено да им је нејасно се одрадило на првом часу наредне недеље.


Платформе и опрема

Viber grupe sa svakim razredom
Googleclasroom
Youtube,com


Дигитални алати

Viber grupe sa svakim razredom
Googleclasroom
Youtube,com


Литература

Збирка задатака Клетт


Самопроцена часа

Деци је објашњено да искористе што је већина и урадила, овај начин предавања јер су били у могућности да више пута преслушају шта је испредавано на часу и то и по 2, 3, 4,...... 10 пута док им не буде било јасно али су могли у групи и да поставе питања на основу којих би се направио час у којем им је објашњено шта је било нејасно.
Деца су сама одговарала како им је било јасно и шта би требало об


Оцена ученика


На крају сваке области деци је давано да оцене рад на даљину гласањем


Било је подршке од

Школе


Опис подршке

Средства за рад


Предности и потешкоће за наставнике

Немамо увид по реакцији деце како им је одмах јасно да би могли да исвршимо корекцију предавања у току предавања



Предности и потешкоће за ученике

Немају ипак контакт 1-1 са наставником и да у датом тренутку отклоне нејасноћу