• ЈПД

#389: Циц Бранко Радичевић - огласна табла

Опште информације

  • Наставник:
    Мирјана Дупало
  • Назив школе:
    Краљ Петар II Карађорђевић, Београд (Врачар)
  • Тип школе:
    Основна
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Београд-Врачар
  • Предмет:
    Српски језик и књижевност
  • Одељење:
    3-3
  • Број ђака:
    20
  • Тип часа/наставе:
    Обрада наставне јединице
  • Облик рада:
    Фронтални

Презентација

Циц - Бранко Радичевић.pptx

Корисни линкови

http://linoit.com/users/dupalomirjana/canvases/%22%D0%A6%D0%B8%D1%86%22%20%D0%91%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%9B
https://wordwall.net/sr/resource/2335338
https://www.youtube.com/watch?v=KY_dgz4_oNQ


Циљ и исходи наставе

Остварити доживљај прочитаног;
-ученик одређује основни смисао текста и његову намену, раздваја битне од небитних информација; одређује след догађаја у тексту,препознаје књижевне врсте, одређује главни догађај и ликове.


Детаљан опис

У уводном делу часа ученици гледају слику. Слика код ученика буди машту. Ученици долазе до закључка да је могуће летети са балонима у машти и сновима.
Ученицима дајем загонетку, уједно обнављамо знања о народним умотворинама. Питам ученике ко су сањари- закључујемо ко су највећи сањари.
Истичем циљ часа и откривам им назив наставне јединице.
Главни део - упознавање са песником. Пуштам песму преко линка- шерујем и звук. Ученици слушају изражајно казивање песме, прате у својим читанкама. Примећују да је у неким речима изостављено слово. Ученици изражајно читају песму. Након читања издвајамо непознате речи и радимо анализу песме. Разговарамо о песми, ученици самостално закључују на основу постављених питања. Презентацију прате позадине које додатно подстичу дечију машту. У наставку повезујемо граматичке и језичке садржаје са обрађеном песмом.
У завршном делу часа упућујем ученике на електронску огласну таблу, на којој се налази наставна јединица, и ту ученици могу да понове наставну јединицу и да оставе своје утиске о часу. Након часа ученици ће одиграти квиз и проверити своје знање о песми.


Платформе и опрема

платформа Zoom
https://classroom.google.com/


Дигитални алати

wordwall.net
linoit.com
yotube


Литература

Читанка - Клет
ИДЕЈА : слике са интернета.
и наставни лист https://jujamilica.files.wordpress.com/


Самопроцена часа

Одиграли квиз, резултате су послали на Google учионицу.


Оцена ученика

На огласној табли http://linoit.com/ ученици су написали своје утиске о часу.
http://linoit.com/users/dupalomirjana/canvases/%22%D0%A6%D0%B8%D1%86%22%20%D0%91%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%9B


Било је подршке од

Родитеља


Опис подршке

Свакодневним контактом родитељи ми упућују подршку и похвале за мој рад и уложен труд да са децом што боље обрадим предвиђен програм и да им омогућим да свако дете добије сталну подршку за савладавање градива и усвајање знања. Ученици и родитељи су бирали презентације за пријаву на конкурс.


Предности и потешкоће за наставнике

Ученици у реалном времену усвајају знања, и сви активно учествују у обради наставне јединице, остварена је међусобна интеракција, учитељ има увид у напредовање ученика и у темпо усвајања исхода. Потешкоћа нисмо имали. Ученици имају сопствене рачунаре, које су добили од општине Врачар, и добар интернет. Кроз наставни предмет од играчке до рачунара научили су да користе рачунар, самостално раде на рачунару и потпуно су обучени за реализовање наставе на даљину.


Предности и потешкоће за ученике

Ученици могу да постављају питања, у реалном времену добијају сву помоћ ако постоје евентуалне нејасноће везане за наставну јединицу. Овакав вид наставе ученике наводи да самостално закључују и на крају да лако и брзо примењују стечена знања. Научили су да сами отворе презентацију и обнове наставну јединицу сопственим темпом.


Коментар

Настава на даљину која се одвија преко неке платформе уз презентације које се шерују ученицима у потпуности испуњава све услове да би се настава успешно реализовала. Наставник има увид у то којим темпом ученици усвајају предвиђене исходе, има повратну информацију о савладаности градива. Ученици међусобно комуницирају што је велики плус јер су у сталном међусобном контакту. Имају осећај праве школе - како они кажу.