https://view.genial.ly/5eae867947bad90d6e96a50e/interactive-image-stefanovo-drvo-svetlana-velmar-ankovi
https://learningapps.org/ watch?v=pg2t0jtb220
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScYKTYh8Le8hzgbDtWTILRbWXl35zLGiX0iQJC_NgqLNXezqQ/viewform
Циљ - развијање читалачке културе и интегрисање знања различитих наставних области.
Исходи - чита са разумевањем, анализира текст (време, место, тема, ликови, особине,поука), разликује описивање од приповедања, усваја позитивне људске вредности, писмено се изражава;
- уочава начин живота у средњем веку, проналази и одабира потребне информације из различитих извора;
- изражава замисли, сећања, емоције и машту, користи различите ликовне технике у стваралачком раду.
Настава је реализована на даљину у току једне радне недеље.
Ученици су добили инструкцију да задатке могу да раде брзином која им одговара, а сваки урађени део задатка шаљу у учионицу кад га заврше (што је мотивисало ученике да континуирано раде, корак по корак).
Сам начин рада, другачији од уобичајеног, као и повратна информација о успешности урађеног сваког дела задатка, заинтересовао је ученике и подстакао их на активност.
Овакав начин рада омогућио је да ученици спонтано повежу наставне садржаје различитих предмета кроз једну тему и да те садржаје савладају спорије али свеобухватније и темељније.
Гугл учионица и сва техничка средства и опрема потребни за реализацију наставе на даљину (рачунари, интернет)
genial.ly (постављање задатака и додатних материјала на занимљив, ученицима близак начин)
learning apps (укрштеница са кључним појмовима)
google forms (упитник за ученике - евалуацију рада)
Читанка за 4.разред
Ученици су овакав начин рада проценили преко упитника у Гугл формсу, а имали су и бројне позитивне коментаре у Гугл учионици.
Колега
Колегинице из одељењског већа апсолутно подржале овакав начин рада, давале предлоге, сугестије и подршку и поставиле овај задатак и својим ученицима.
Овакав начин рада пружа могућност спонтаног интегрисања наставних садржаја различитих предмета (без строге предметне подељености).
Недостаци су то што је за осмишљавање задатака и континуирано праћење рада ученика потребно много времена.
Овакав начин рада ученицима омогућава стицање и повезивање знања на занимљив, иновативан, њима близак начин.
Недостатак је недовољна интеракција између ученика.