• ЈПД

#434: Аминокиселине и протеини на русинском језику

Опште информације

  • Наставник:
    Татјана Јанковић
  • Назив школе:
    Братство јединство, Куцура
  • Тип школе:
    Основна
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Врбас
  • Предмет:
    Хемија
  • Одељење:
    Осми разред
  • Број ђака:
    8
  • Тип часа/наставе:
    Обрада наставне јединице
  • Облик рада:
    Фронтални

Циљ и исходи наставе

Циљ је био да ученици науче шта су аминокиселине и које су функционалне групе аминокиселина. Циљ је био да науче да давају називе аминокиселинама и грађење пептидне везе, као и настајање протеина. Циљ је био да науче како се деле протеини и која им је примена у свакодневном животу, као и где се налазе у природи.


Детаљан опис

Прво сам почела да дајем материјал ученицима у пдф и презентације. Касније сам дошла на идеју да снимам своје видее и качим на свој youtube kanal. Ученици су били одушевљени видеима. Снимала сам целе наставне јединице, делове наставних јединица у којима сам објашњавала хемијске реакције или рачунске задатке.


Платформе и опрема

Гугл учионица, Power point i Free Cam-Free Screen Recording, Video Editing Software, компјутер, слушалица и микрофон.


Дигитални алати

Гугл учионица, Power point i Free Cam-Free Screen Recording, Video Editing Software, компјутер, слушалица и микрофон.


Литература

Хемија за 8.разред основне школе, др Љуба Мандић, др Јасминка Королија, Дејан Даниловић, Завод за Уџбенике, Београд 2011.
Моја хемија додатно наставно средтво за ученике 8.разреда основне школе, Милета Васовић, Весна Васовић, Школски сервис Гајић, Београд, 2017.
Исте издаваче сам користила и за 7.разред


Самопроцена часа

Успешно урађен домаћи задатак код ученика је најбоља процена, као и њихове поруке да им се овај вид наставе јако допао.


Оцена ученика

Само су у вибер групи писали да им се овај вид наставе јако допао.


Опис подршке

Супруг ми је помагао када сам имала неких недоумица око видеа. Он је био иницијатор да снимам видео. Пре вебинара је нашао програм, показао ми како да снимам видео и све је тако почело.


Предности и потешкоће за наставнике

Потребно је доста времена да се направи квалитетан видео, да се извуче најважније градиво и да наставник буде максимално сконцентрисан док га снима.


Предности и потешкоће за ученике

Ученици добијају објашњене задатке или реакције које могу више пута слушати ако им нешто није јасно, па контактирати наставника. Тако је било у мом случају.