По завршетку наставе ученици ће бити у стању да:
- препознају и именују појмове којима се изражавају осети и осећања;
- разумеју једноставне исказе којима се изражавају осети (I’m hungry, thirsty…);
- питају и кажу како се осећају (Are you (cold)? Yes, I am. No, I’m not. I’m (tired);
- саопште како се осећају користећи најједноставнија језичка средства – I’m (happy).
Наставна тема састоји се од 4 наставне јединице:
Unit 11 – Lesson 1 – Vocabulary (Identifying feelings)
Unit 11 – Lesson 2 – Structure (Expressing feelings)
Unit 11 – Lesson 3 – Song (Recognizing emotions)
Unit 11 – Lesson 4 – Story (Developing listening skills & understanding a story).
Ове четири наставне јединице изведене су као четири часа у периоду од 06.05. до 18.05. контактом са ученицима путем Viber групе и е-учионице уз коришћење пригодног видео материјала (Youtube) и применом дигиталног и радног уџбеника „Family and Friends-Foundation“ (Нови Логос).
У е-учионици постављени су садржаји дигиталног уџбеника у виду задатака, где су ученици слушали нове речи и повезивали их са визуелним приказима. Такође сам користила и Youtube видео садржаје, ради бољег разумевања и веће заинтересованости ученика. У досадашњем раду показало се да ученици лакше усвајају нове садржаје путем једноставних песмица.
Поред задатака у е-учионици, ученици су добијали задатке и путем Viber групе. Урађене задатке и видео садржаје слали су путем наведене групе.
Начин рада је детаљно приказан у PPT презентацији, а видео материјал ученичких радова је доступан на Youtube (приложен линк у пријави).
Онлајн платформе:
1. Е учионица;
2. Viber група
3. Youtube
Средства: лаптоп и паметни телефон
Youtube;
Susan Iannuzzi Family and Friends foundation; енглески језик за први разред основне школе, радни уџбеник и Приручник за наставнике (Нови Логос)
Родитеља
С обзиром на то да се ради о ученицима првог разреда, њихови родитељи су били чланови Viber групе. Они су координирали рад, помагали деци у креирању видео садржаја, креирању корисничких налога у Е учионици, као и слању домаћих задатака.
Предности су:
- велики избор материјала (видео садржаји)
- већа заинтересованост деце за дигиталну у односу на традиционалну наставу;
Потешкоће:
- потребна је стална присутност родитеља у току извођења наставе (због узраста ученика), што њима представља додатну обавезу и потребно је пронаћи право време за извођење онлајн наставе.
Предности су:
- заинтересованост ученика за аудио и видео садржај, односно коришћење онлајн, дигиталних платформи за реализацију наставе;
-могућност да интровертни ученици на прави начин дођу до изражаја, посебно при усменом изражавању, што је веома важно за учење страног језика;
Потешкоће су:
-узраст ученика (немогућност самосталног коришћења онлајн платформе);
-недостатак потребне социјализације ученика.
Поштовани,
Добијена је писмена сагласност родитеља ученика приказаних у презентацији и видеу послатим у пријави. С обзиром на то да у самој пријави не постоји могућност слања скенираних докумената са сагласношћу родитеља, наведена документа проследићу вам на следећи е-маил: konkurs@jpd.rs.