• ЈПД

#443: Интерактивна школа са преносом уживо

Опште информације

  • Наставник:
    Петер Геблеш
  • Назив школе:
    Чех Карољ, Ада
  • Тип школе:
    Основна
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Ада
  • Предмет:
    Разредна настава
  • Одељење:
    1.у разред
  • Број ђака:
    9
  • Тип часа/наставе:
    Мешовити тип
  • Облик рада:
    Фронтални

Презентација

peter_gebles_interaktivna_skola.pptx

Корисни линкови

Ово су линкови које сам напоменуо у мојој презентацији:
https://www.youtube.com/user/GobiPepe/featured
https://www.youtube.com/channel/UCuAq82ERwUv182sQqt_IKKQ
https://www.youtube.com/channel/UCLZ_waifQdrYCJczBGKo4Yw


Циљ и исходи наставе

Због настале ситуације за мој први разред покушао сам да наставу на даљину организујем на што прихватљивији начин првенствено за ученике а и за мене.
Практично целу учионицу сам преселио у једну посебну собу наше куће.


Детаљан опис

Практично целу учионицу сам преселио у једну посебну собу наше куђе. Слику са рачунара пројектовао на зид, а на ормар сам монтирао интерактивну таблу Mimio.
Живи пренос часова сам остварио преко FacebookLive платформе.Изабрао сам тај програм због тога што не захтева јаке рачунарске конфигурације ,а и ђаци са лакоћом су прихватили.Школске часове смо обавили преко приватних група, пошто на овај начин ђаци имају могућност да у форми Chat комуницирају самном.Домаће задатке су слали или у видео форми или сликама.
Да слика са интерактивне табле буде што боља ( снимак са зида је била доста бледа ) са помођним програмом OBS сам директно мењао на свом рачунару актуелну слику или глас шта ђе ђаци видети и чути на својим апаратима.На овај начин извођени часови били су и персонизовани, а по повратним информацијама и интересантни.
У директним разговорима са ђацима користио сам програм GoogleMeet Помођу тог програма смо заједно вежбали читање могао сам контролисати и појединачни напредак у читању ,у овлађивању градива.




Платформе и опрема

PowerPoint
Lego Mindstorms
YouTube
Mimio
Facebook Live
OBS
Google Meet
Kahoot
Socrative
ClassDojo
Laptop i projektor
Video kamera


Дигитални алати

Живи пренос часова сам остварио преко FacebookLive платформе. Да слика са интерактивне табле буде што боља ( снимак са зида је била доста бледа ) са помођним програмом OBS сам директно мењао на свом рачунару актуелну слику или глас шта ђе ђаци видети и чути на својим апаратима. У директним разговорима са ђацима користио сам програм GoogleMeet.


Литература

Користио сам дигиталну верзију уджбенике за први разред основне школе.


Самопроцена часа

Трудио сам се да провера напредка у знању буде што забавнија,зато одговоре од ученика обично тражио у форми квиза.За то ми се послужио чак два програма.Први је био Kahoot,а као други користио сам програм Socrative.Пошто у првом разреду основци још не добију оцене у бројчаној форми, програм ClassDojo послужуио за процену знања у виду позитивни бодови,или негативни бодови.


Било је подршке од

Школе


Опис подршке

Добио сам интерактивну таблу, пројектор, белу таблу и лаптоп.


Предности и потешкоће за наставнике

Предност је бризни а једноставност. Потешкоћа је немогућност лични педагошких контаката.


Предности и потешкоће за ученике

Предност је учење код куће, потешкоћа је непостојање одговарајуће техничке опреме.