peter_gebles_interaktivna_skola.pptx
Ово су линкови које сам напоменуо у мојој презентацији:
https://www.youtube.com/user/GobiPepe/featured
https://www.youtube.com/channel/UCuAq82ERwUv182sQqt_IKKQ
https://www.youtube.com/channel/UCLZ_waifQdrYCJczBGKo4Yw
Због настале ситуације за мој први разред покушао сам да наставу на даљину организујем на што прихватљивији начин првенствено за ученике а и за мене.
Практично целу учионицу сам преселио у једну посебну собу наше куће.
Практично целу учионицу сам преселио у једну посебну собу наше куђе. Слику са рачунара пројектовао на зид, а на ормар сам монтирао интерактивну таблу Mimio.
Живи пренос часова сам остварио преко FacebookLive платформе.Изабрао сам тај програм због тога што не захтева јаке рачунарске конфигурације ,а и ђаци са лакоћом су прихватили.Школске часове смо обавили преко приватних група, пошто на овај начин ђаци имају могућност да у форми Chat комуницирају самном.Домаће задатке су слали или у видео форми или сликама.
Да слика са интерактивне табле буде што боља ( снимак са зида је била доста бледа ) са помођним програмом OBS сам директно мењао на свом рачунару актуелну слику или глас шта ђе ђаци видети и чути на својим апаратима.На овај начин извођени часови били су и персонизовани, а по повратним информацијама и интересантни.
У директним разговорима са ђацима користио сам програм GoogleMeet Помођу тог програма смо заједно вежбали читање могао сам контролисати и појединачни напредак у читању ,у овлађивању градива.
PowerPoint
Lego Mindstorms
YouTube
Mimio
Facebook Live
OBS
Google Meet
Kahoot
Socrative
ClassDojo
Laptop i projektor
Video kamera
Живи пренос часова сам остварио преко FacebookLive платформе. Да слика са интерактивне табле буде што боља ( снимак са зида је била доста бледа ) са помођним програмом OBS сам директно мењао на свом рачунару актуелну слику или глас шта ђе ђаци видети и чути на својим апаратима. У директним разговорима са ђацима користио сам програм GoogleMeet.
Користио сам дигиталну верзију уджбенике за први разред основне школе.
Трудио сам се да провера напредка у знању буде што забавнија,зато одговоре од ученика обично тражио у форми квиза.За то ми се послужио чак два програма.Први је био Kahoot,а као други користио сам програм Socrative.Пошто у првом разреду основци још не добију оцене у бројчаној форми, програм ClassDojo послужуио за процену знања у виду позитивни бодови,или негативни бодови.
Школе
Добио сам интерактивну таблу, пројектор, белу таблу и лаптоп.
Предност је бризни а једноставност. Потешкоћа је немогућност лични педагошких контаката.
Предност је учење код куће, потешкоћа је непостојање одговарајуће техничке опреме.