Učili smo jedni od drugih.pptx
https://forms.gle/dvYCTXTLbN4yYej38
https://forms.gle/7rQMq485bx2oCE82A
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdWzV9pfnsXcuBbnWUAejMgYYkZbrPpUpgkwJPAoCdU6PmqZQ/viewform
Систематизација градива од петог до осмог разреда у циљу припреме за Завршни испит. Ученик самостално решава прилагођене тестове.
Тим за додатну подршку ученику је на самом почетку направио наставну стратегију кроз постављање адекватних циљева учења. Ученик је позитивно реаговао на нови, савремен и динамичан начин учења, при чему се повећала његова самосталност. Свакодневна комуникација, заједничко планирање активности, добијање повратне информације у смислу подршке и усмеравања, допринели су већој мотивисаности ученика. Радећи у тиму наставници су правили корелацију наставних садржаја што је утицало на развој функционалног знања ученика.
За извођење наставе на даљину у раду са учеником, користили смо Google Classroom, Gmail, Viber. Од уређаја користили смо рачунар и мобилни телефон.
У онлајн учионици ученик је имао постављене материјале за учење, као и различите корисне материјале за прегледање. Материјале за учење, ученик је добијао и путем мејла. Путем Вибера размењивали смо обавештења и битне информације. Провере са учеником радили смо путем Google упитника. Линкове за приступ упитницима добијао је путем мејла.
Николић, Г., Гачић Брадић, Д., Тркуља, М., Приручник за учитеље за рад са ученицима са сметњама у развоју: од 1. до 4. разреда основне школе, Klett, Нови Логос, Београд 2016.
Николић, Г., Гачић Брадић, Д., Тркуља, М., Приручник за наставнике за рад са ученицима са сметњама у развоју од 5. до 8. разреда основне школе, Klett, Нови Логос, Београд 2019.
Родитеља
Кроз повратне информације од стране ученика и родитеља, добијали смо информације о начину рада који му се највише допада, да ли му је прилагођен и како даље да сарађујемо.
Предност за наставнике састојала се у томе да су кроз свакодневну комуникацију са учеником успели да адекватно организују припремну наставу и вреднују ученикова постигнућа.
Ученик је пажљиво пратио наставу, одговорно се понашао у односу на постављене задатке.