Циљ часа: Упознати децу са пет различитих стилова конструктивног решавања конфликата
Исход часа: Примењивост свих пет модела у свакодневној комуникацији, нарочито у међу-вршњачким односима
Час који вам представљамо је резултат сарадње разредног старешине Маје Чмелик и родитеља једног детета 6-5 разреда, Смиљане Лалић. Сарадња постоји од септембра 2019. године, у виду заједничког радионичарског рада са децом на часовима одељенског старешине. Представа у виду театра сенки је илустрација једног часа, која је снимљена у карантину током пандемије Covid-19.
Текст је осмислила Смиљана Лалић, док је са својом породицом реализовала саму представу.
Текст представе је написан у стиху, тако да је веома привлачан деци. Сукоб у ком се налазе животиње представљен је као илустрација свакодневних сукоба међу децом и одраслима. Свака од 5 животиња илуструје посебан стил понашања у сукобу. На крају, животиње долазе до решења који ће одговарати свима (win-win).
Представа је приказана деци током карантина.
Youtube, светло, камера и микрофон (техничка средства)
Папири (материјална средства)
Film editor, за монтирање слике и тона.
Теорија о пет стилова понашања у сукобу.
Позитивни коментари великог броја деце и одраслих који су погледали представу. Око 400 прегледа снимка
Коментарима су изнели своје мишљење да им је представа забавна, корисна и примењива у животу.
Родитеља
Час који вам представљамо је резултат сарадње разредног старешине Маје Чмелик и родитеља једног детета 6-5 разреда, Смиљане Лалић. Сарадња постоји од септембра 2019. године, у виду заједничког радионичарског рада са децом на часовима одељенског старешине.
Креативан приступ обраде одређене теме. Укључивање родитеља у директну реализацију часа.
Онлајн активности захтевају омогућен приступ дигиталним садржајима.