https://read.bookcreator.com/hWe6JXRLUuWhWGM9chG2EmN1Ys32/MtHkFCBlT5eOt-3aJ0q1Uw
Циљеви и исходи:
Ученици ће
- развијати позитиван однос према свету који га окружује
- анализирати како вештине решавања свакодневних проблема јачају оптимизам
- анализирати позитивне особине код себе и како се оне развијају
- разумети да сви имамо одређене способности и да су све оне вредне
- развијати самопоуздање у односима са другим људима
Оваквим видом наставе презентован је садржај на занимљив начин. Омогућено је повезивање знања из различитих предмета (Српски језик, ликовна култура, физика...)
Захвалност има важну улогу у развијању и одржавају добрих међуљудских односа. Цицерон је рекао: Захвалност није само највећа од свих врлина, него и мајка свим осталим врлинама. То је осећање које се јавља као реакција на добар чин, поступак, намеру других људи према нама, а који могу бити и материјалне и нематеријалне природе. Оно што нас подстиче да и сами узвратимо, показујући да то ценимо, препознајемо, поштујемо. С тога захвалност није само леп гест. Час је помогао ученицима да схвате да када чинимо неке ситне ствари за друге ми уствари њима много помажемо и чинимо њихов живот бољи.
https://app.bookcreator.com/
https://classroom.google.com
https://www.youtube.com/
вибер
https://www.freepik.com - преузимање слика
https://www.youtube.com - коришћење видео снимка
https://app.bookcreator.com/ - креирана књига за час
https://www.unicef.org/montenegro/media/1276/file/Moje%20vrijednosti%20i%20vrline%20%E2%80%93%20razvoj%20socijalnih%20i%20emocionalnih%20vje%C5%A1tina%20u%C4%8Denika%20i%20u%C4%8Denica.pdf
Пројекат Грађанин - приручник за наставнике и ученике
Већина ученика је била веома мотивисана и креативна на крају часа. Повратна информација ме одушевила колико су зрело размишљали, зато што су деца много дубље схватила моју поруку, задатак су урадили на веома оригиналан и интересантан начин.
Послали су повратну информацију у виду смајлића.
Коришћење онлине алата за осмишљавање материјала за рад. Развој дигиталних компетенција наставника.
Предности:
Развија мишљење ученика, позитивне особине, креативност и стицање знања на занимљив начин, уче да посматрају ствари из другог угла.
Потешкоће:
Немогућност интеракције између ученика
Пружање подршке и сарадње између ученика