https://www.thinglink.com/scene/1306260801484488707
https://www.facebook.com/groups/2276404816000821/post_tags/?post_tag_id=2276686349306001
Циљ наставе: осмишљавање и повезивање наставних садржаја у специфичним условима (забрана кретања) коришћење слободног времена у породици на квалитетан и креативан начин.
Обзиром на забрану кретања настава је прилагођена кућним условима и прослави празника у кругу породице.Носилац активности је Народна традиција: празници и обичаји. Активности почињу упознавањем празника редоследом којим следе и обичаја везаних за њихкао и народних веровања о праћењу временских прилика. Ученици ће се такође упознати са старим занатима: корпар и воскар који су уско везани за васкршње празнике. Уводна активност из математике за тему Неједначине која следи после празника је игра : Колико је јаја у корпи? У корпи је више од... а мање од ... јаја. Може се играти у кругу породице.Српски језик почиње читањем песме Саше Божовића Васкршње јутро која се налази у електронском издању часописа Витеза који је прослеђен ученицима.Обзиром да смо на претходном часу говорили о извештавању задатак за ученике је да напишу новински извештај како су провели Васкрс у кругу породице. Такође, достављен им је и кратак драмски текстВаскршња чаролија који могу извести са својом породицом.Физичко васпитање прилагођено је специфичним условима и зато је понуђена игра Такмичење у котрљању јаја. Музичка култура заступљена је у виду слушања и певања по слуху традиционалних песама. Природа и друштво:оглед са додавања соли у воду за јаја а ликовна култура коришћењем различитих техника за шарање јаја.
Google учионица
лап топ
ThingLink је алат који омогућава истовремено постављање више наставних садржаја: текст, аудио и видео запис... Подстиче радозналост и креативност.
Народна тардиција за 3.разред основне школе М.Вићентијевић, В. Анђелић, В.Ерић
Самопроцена часова је урађена помоћу обрасца за посматрање и вредновање школског часа.
Родитеља
Родитељи су помагали ученицима у коришћењу платформе,фотографисању и слању радова.
Предности:
- уштеда у времену
- мањи новчани трошкови
Недостаци:
- слаб интернет
- недостатак опреме
Предности:
- могућност бирања садржаја
- учење у временском интервалу који одговара ученику
Недостаци:
- социјална неинтегрисаност
- недовољна опремљеност
- недовољна обученост закоришћење ИКТ