• ЈПД

#466: Креативност и иновативност у настави

Опште информације

  • Наставник:
    Ђурђица Драгојло Марковић
  • Назив школе:
    Средња школа, Барајево
  • Тип школе:
    Средња стручна школа
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Београд-Барајево
  • Предмет:
    Eнглески језик
  • Одељење:
    1-3
  • Број ђака:
    196 ( 29 ученикa у наставној јединици која се обрађује)
  • Тип часа/наставе:
    Обрада наставне јединице
  • Облик рада:
    Групни рад

Циљ и исходи наставе

Циљ часа: Учење грађења и употребе Давно прошлог времена ( THE PAST PERFECT TENSE) путем уочавања кроз правила, примере, песме, филмове, едукативне игрице. Употреба вештина говора, слушања и писања. Подстицање ученика на креативности,комуникацију и коопреративност.Развијање социјализације кроз групни рад.Подстицање ученика у вредновању сопственог рада- спретност, сигурност и брзину сналажења на новим примерима.
Исходи часа:Примењивање стеченог знања, идентификовање граматичке структуре.


Детаљан опис

Уводни део часа: Упознавање ученика са новим временом путем примера илустрованог сликом.Подстицање ученика да самостално закључе када се Давно прошло време употребљава на основу анализирања слике. Анализирање реченице и указивање на саму форму Давно прошлог времена(had+past participle)
Главни део часа: Слушање интерактивне граматике и анализа. Уочавање потврдног,упитног, одричног облика и употребе Давно прошлог времена путем додатих фотографија. Читање примера и одредница и анализирање. Рад у уџбенику.
Завршни део часа: Слушање ,,The Past Perfect Tense: The Grammar Gameshow Episode 13- подела ученика у две групе.
Домаћи задатак:
Урадити вежбање додато у виду слике, као и вежбања у радној свесци.
Играти едукативну игрицу везану за градиво које се обрађује коју је наставник направио за ученике на wordwall.net ( Подстицање ученика да се самостално опробају у прављељу едукативних игрица на wordwall.net)
- Послушати сцене из филмова у којима се помиње поменуто време као и видео снимак са песмама.
* Примењивање садржаја за које су ученици оценили да су им занимљиви у току сваког часа ( едукативне игрице, укрштене речи, ребуси, песме,сцене из филмова/серија, квизови, мапе ума, повезивања...). Давање ученицима могућност избора да едитују слике ( задатке који су додати у виду слике), цртају мапе ума и сл. и на тај начин изражавају своју креативност, самостално уочавају, увиђају, закључују, врше самопроцену...



Платформе и опрема

google classroom, viber, mail, дигитални уџбеник и радна свеска, дигитални аудио записи, online доступни материјал ( додат је у виду линка)


Дигитални алати

google classroom


Литература

Solutions Students Book Pre-Intermediate 3rd edition, Tim Flla, Paul A. Davies, Оxford University Press, 2016
Solutions Workbook Pre-Intermediate 3rd edition, Tim Falla , Paul A.Davies, Оxford University Press, 2016


Самопроцена часа

Ученици су испунили упитник : шта им се највише свидело, шта им се није свидело, шта им је јасно, шта им није јасно, штa им је било тешко и лако, шта би волели да промене( измене, уведу),како би оценили себе за постигнућа од 1 до 5.


Оцена ученика

google classroom, дигитални уџбеници и видео записи


Било је подршке од

Школе


Опис подршке

Ступање у контакт са ученицима,охрабривање ученика у новонасталој ситуацији, подстицање на истрајност и упорност.


Предности и потешкоће за наставнике

Могућност коришћења online доступних садржаја у току часа


Предности и потешкоће за ученике

Могућност коришћења online доступних садржаја у току часа


Коментар

Поштовани,
нисам успела да додам све видео линкове коришћене па их додајем овде у прилогу.
https://www.youtube.com/watch?v=Y5yGwO6ind0
https://www.youtube.com/results?search_query=engvid
https://www.gamestolearnenglish.com/
https://www.youtube.com/results?search_query=english+grammar+quizzes
https://www.google.com/search?q=english+quiz+travel&tbm=isch&ved=2ahUKEwjthIfS49jpAhUG44UKHaq6DbwQ2-cCegQIABAA&oq=english+quiz+travel&gs_lcp=CgNpbWcQAzoECAAQEzoICAAQCBAeEBM6BggAEAgQHlDFMVjVPmCTQ2gAcAB4AIABzAGIAdMIkgEFMC42LjGYAQCgAQGqAQtnd3Mtd2l6LWltZw&sclient=img&ei=atjQXu2nKYbGlwSq9bbgCw&bih=694&biw=1517#imgrc=lJk3pioZYiDqBM
https://www.pinterest.com/pin/539024649140269659/
https://www.teachthis.com.au/index.php
https://www.google.com/search?q=english+crosswords&sxsrf=ALeKk01_MnJtk-8430xiPSnYEYHNhpBE3w:1590745477978&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiH9pHZ5NjpAhVy1qYKHcuBAi8Q_AUoAXoECBAQAw&biw=1517&bih=694
https://www.google.com/search?q=english+grammar+mind+map&sxsrf=ALeKk00WU9DBm5_abcZcQTT4VrSmuZbCgA:1590745516277&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwj30rPr5NjpAhVKQkEAHRDFCC4Q_AUoAXoECAsQAw&biw=1517&bih=694
https://sachtienganhhn.net/audio-stream/solutions-3rd-edition-pre-intermediate-class-audio-cd-3.html
https://www.perfect-english-grammar.com/