https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeRd2KcdUnEx4XEB1KzELc6pDx6KBVBZECs1PJpYow--v3w6A/viewform?authuser=0
https://classroom.google.com/u/0/c/NTM5MzUzMzcwNjBa/m/ODQ1MTg3ODc5Mzda/details
https://drive.google.com/open?id=1UBdPhUXt8ZIad9NVvuttptw81kJLKKm5&authuser=0
Циљ онлајн теста је био практична провера теоретских знања из правила спортова (фудбал, кошарка, одбојка, атлетика, гимнастика)
Тест је био конципиран тако да је садржао већином реалне ситуације из одређених спортова, а ученици су на снимку требали да препознају на који начин јесу или нису прекршена правила у одређеном спорту. Из гимнастике и атлетике ученици су требали на снимку да препознају које су дисциплине на снимку. Током онлајн наставе ученицима је достављен наставни материјал у виду PowerPoint презентација (које су садржале доста графичких и видео приказа), као и у pdf формату са линковима ка Youtube снимцима. Такође као наставни материјал сам користио и постојеће снимке које сам преводио (правио сам титлове за снимке) на српски, како би ученици из живе ситуације на терену боље разумели правила. Сматрам да је овај начин учења кључан за разумевање спорта и да је много бољи од концепта у којем ученици имају само текст испред себе, а тешко им је из текстуалног описа замисле праву ситуацију која се дешава у спорту.
Гугл учионица:
Код за приступ ученика по одељењима:
2-6: tvo7l75
2-7: r3xnjv3
2-8: i35yyt6
2-9: qejsjlh
4-1: qz7r2l2
4-2: 5wnobpp
4-3: dkiiugu
4-4: 37ablik
4-5: wzdlwux
4-8: v3ciohr
Microsoft PowerPoint (za pravljenje prezentacija), Aegisub (za pravljenje titlova), Google Docs (za ispis preciznijih uputstava vezanih za predmetne zadatke), Google Drive (za postavljanje multimedije u učionicu), Google Classroom (za organizaciju i prezentaciju nastavnih sadržaja), YouTube (za prikaz snimaka sitaucija iz sportova i primera vežbanja), Google Forms (za anketiranje i proveru znanja)
Фудбал, sajt ФСС правила игре: http://www.fsrzs.com/pfi.pdf
Кошарка, FIBA YouTube канал: https://www.youtube.com/watch?v=OK3jNSfm3rM
Одбојка, Youtube Sikana канал: https://www.youtube.com/watch?v=OWCkPbzq81g&t=55s
https://www.youtube.com/watch?v=33sWyhjhacM
Атлетика: Књига Атлетика др Раде Стефановић, као и разни визуелни примери са YouTube канала
Гимнастика: https://www.gymnastics.sport/site/d
Урађена је анкета преко Google forms алата:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc2FSzO0y18W0DlPziEZx21wZ50sam7vz6KiuxV1PHH027Y3Q/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc2FSzO0y18W0DlPziEZx21wZ50sam7vz6KiuxV1PHH027Y3Q/viewform
Нисам имао/ла подршку
Кључна предност у односу на традиционалну наставу је та што сам у онлајн настави имао ресурсе и алате да ученицима све садржаје прикажем на што сликовитији начин. Мана је што за припрему садржаја је потребно много времена.
Ученицима је овај начин наставе веома занимљив и не одузима им пуно времена како би нешто запамтили и научили. Самим тим њихова знања су много примењивија у пракси, јер су могли да се упознају са разним ситуацијама у спорту кроз примере у видео снимцима и разним графичким приказима.
Сматрам да је цела моја онлајн настава одличан пример, јер је сваки појединачни пример извучен из контекста целине. Ученици су све време имали увида у своју евиденцију, статистички приказ свог рада и на нивоу одељења. Били су анкетирани, како би се садржаји прилагодили њиховим интересовањима и расположивом времену које могу да одвоје за онлајн наставу. Повезали смо и теме из Хигијене физичке културе са актуелном темом пандемије коронавируса, како би научили важност превентивних мера у епидемији. Такође учили су о важности физичке активности, како би остали активни и здрави у периоду изолације. Надам се да ће онај ко оцењује мој рад да приступи једној од мојих Гугл учионица и прегледа колико је труда уложено у мотивисање ученика да издрже период изолације и да све своје обавезе из Физичког васпитања раде на време. Такође ученицима сам препоручио филмове и књиге из области спорта, које могу да читају како би испунили своје слободне време.