Циљ:Примена теоријских знања у практичном контексту, ефикасан рад у тиму и групним ситуацијама, примена сигурносних и здравствених мера у процесу рада, примена мера заштите животне средине у процесу рада, благовремено реаговање у радној средини.
Исходи:Организује рад групе радника, припреми материјал, алат и средства за рад, контролише радни процес и евидентира учинак, комуницира са сарадницима у процесу рада.
У току периоду учења на даљину дошла сам на идеју да ученицима у току припреме за практични матурски рад понудим видео материјал који ће им помоћи да се што боље припреме за матуски испит.
У школи сам заједно са својим колегама припремила материјал и снимила видео лекцију припреме за матурски практични рад ПОЛТ Б3- исхрана крава музара.
Снимљени час сам поставила у гугл учионицу и јутјуб канал школе.
Гугл учионица , ватсап група, јутјуб канал школе
Фри кам апликација, ппт презентација
Приручник о полагању матурског испита у образовном профилу пољопривредни техничар
Издавач: Завод за унапређивање образовања и васпитања, Центар за стручно образовање и образовање одраслих
Порукама подршке и лајковањем постављеног материјала.
Колега
Колеге су помогле својим учешћем у припреми материјала за ученике: играње улога, припрема материјала, постављање материјала на друштвене мреже.
Предсности за наставнике- више времена да бирамо материјале, на различите начине представимо час припреме за матуру, дружење наставника, нисмо били везани за трајање часа.
Недостаци за наставнике-требало је доста времена да се осмили да материјал буде јасан и занимљив за ученике.
Предности-ученици имају више времена за припрему.
Недостатак-жива реч и објашњење наставника, могућност да поставе питање и одмах добију одговор.
У овом периоду учења на даљину проучила сам бројне платформе и алате како бих припремила занимљиве материјале за ученике. Уложила сам пуно труда да ученици постављене материјале могу да погледају више пута и у време које им одговара.
Ова ситуација наставе на даљину нас је зближила и показала да само као тим можемо да успемо, што наши ђаци препознају.