Циљ:
оспособљавање ученика за асистирање ветеринару при третману и здравственој заштити животиња на терену и у ветеринарској амбуланти.
Исходи:
-организује сопствени рад у области ветеринарске медицине
-асистира ветеринару при третману и здравственој заштити животиња на терену и у ветеринарској амбуланти
-узима узорке за лабораторијска испитивања
-врши пријем узорака
-обавља послове здравствене заштите на терену уз надзор ветеринара
-води и испуњава ветеринарску документацију
Идеја је била да у периоду онлајн наставе мотивишемо ученике да активно учествују у раду. Показало се да су веома заинтересовани за овај начин рада, посебно ако су у пројекат који им се нуди укључени њихови наставници који тимски раде. Ученици не воле материјале са пуно текста , већ слике и живу реч. Материјал је осмишљен тако да демонстрирамо практичне радне задатке различитих компетенција.
Видео снимак је постављен у гугл учионици и јутјуб каналу школе.
Гугл учионица, јутјуб канал школе, вибер група
Фри кам апликација, ппт презентација
Приручник о полагагању матурског испита у образовном профилу ветеринарски техничар,
ИЛздавач: Завод за унапређивање образовања и васпитања, Центар за стручно образовање и образовање одраслих
Порукама подршке и лајковањем постављеног материјала.
Колега
Учешће у реализацији пројекта на различите начине. Игра улога, обрада материјала, постављање на друштвене мреже.
Предности јер имамо више времена да бирамо материјале, да на различите начине презентујемо, више времена за сваког ученика.
Недостаци, много времена у осмишљавању да се материјал учини интересантним и разумљивим
Имају више времена за школске обавезе а велики недостатак је потреба за објашњењем натавника приликом обраде нових лекција.
Онлајн настава може да буде веома интересантна ако је наставници реализују на прави начин. Данашњи ученици су веома захтевни и наставник мора стално да се усавршава,треба да уложи много труда и рада да градиво приближи на најбољи могући начин.
Овај пројекат сам реализовала са колегама, дружили смо се, забављали у сву позитивну енергију послали нашим ђацима.