ПОПУЊАВАЊЕ ОБРАЗАЦА ЗА МАТУРСКИ ИСПИТ 2.pptx
https://docs.google.com/document/d/1Okg6B0CpNNkPET-mR_WZwJjAc1sOE95NIDs4qgUO-xA/edit?usp=sharing
https://docs.google.com/document/d/1A3yAn0Sddhq-RhcRVvfjKQF_WIEWBSJZEIPNr6QjoMU/edit?usp=sharing
Циљ часа:
• примену сигурносних и здравствених мера у процесу рада;
• примену мера заштите животне средине у процесу рада;
• примену теоријских знања у практичном контексту;
• ефикасан рад у тиму и групним ситуацијама;
Исходи часа:
• води евиденције о извршењу плана сточарске производње
• припреми прописану документацију и извештаје о производњи
• припреми податке за материјално-финансијско књиговодство, израду понуда производа и уговоре за осигурање
• припреми калкулације це
Уводни део часа:
Упознавање ученика са обрасцима за попуњавање на матурском испиту практичан рад. Значај вођења евиденције, правила приликом попуњавања образаца.
Разрада:
Ученицима сам представила сваки образац појединачно, објаснила његов значај, ппримену и сврху. за мотивацију ученика сам користила разлучите методе и облике рада. Користила документа, слике, презентације, правила доста задатака за вежбање, направила видео запис како се попуњавају обарсци постављен на мом youtube каналу и слично.
Закључак:
Питања ученика и одговори наставника
Он-лине учионица
Сва средства коју су ми помогла у реализацији часа и наставе. Интернет, сопствени радови и материјали.
Лаптоп
Google упитници, Googlе учионица, Фри-кам, Google документа и презентације, Кахоот квизови. Разни корисни линкови са вашег сајта и други корисни линкови који су ми омогућили да боље реализујем наставу на даљини.
Стручно се усавршавала преко он-лине обука-Мултимедијални садржаји у функцији образовања.
Материјал добијен од ЗУОВ, Приручник за полагање матурског испита.
Интернет за слике.
Нисам радила! По завршетку матуре свакако ћу урадити!
Радила сам анкету ученика о оцени рада наставе ( линк са анкетом сам приложила)
Колега
Сарађујем са колегиницом Александром Тошић (Пољопривредна школа из Пожаревца). Предајемо исте предмете. Одавно се познајемо! Размењујемо разне информације: искуства у рада са ученицима, припреми материјала и анализирамо рад кроз предмете које предајемо.
Све се може ако хоћеш! Ми наставници ако имамо потешкоћа морамо их савладати јер смо ми ту за ученика!
Већина мој ученика живи и ради на селу. Пролеће је па су имали пуно послова на својим домаћинствима али су стизали све.
Предност: могли су да раде кад год су хтели, нису били временски ограничени.
Потешкоће: немање интернета или одговарајуће опреме (рачунар)
Хвала на свим информацијама које сте нама наставницима пружили у овом периоду!
Верујем да све линкове које сам поставила су видљиви! Ако има неких проблема Ви ме контактирајте.
Срдачан поздрав!