• ЈПД

#472: Попуњавање образаца као припрема за полагање матурског испита

Опште информације

  • Наставник:
    Милена Јаковљевић
  • Назив школе:
    Пољопривредна школа са домом ученика Ваљево, Ваљево
  • Тип школе:
    Средња стручна школа
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Ваљево
  • Предмет:
    Сточарска производња
  • Одељење:
    Пољопривредни техничар IV-1
  • Број ђака:
    26
  • Тип часа/наставе:
    Обрада наставне јединице
  • Облик рада:
    Фронтални

Циљ и исходи наставе

Циљ часа:
• примену сигурносних и здравствених мера у процесу рада;
• примену мера заштите животне средине у процесу рада;
• примену теоријских знања у практичном контексту;
• ефикасан рад у тиму и групним ситуацијама;
Исходи часа:
• води евиденције о извршењу плана сточарске производње
• припреми прописану документацију и извештаје о производњи
• припреми податке за материјално-финансијско књиговодство, израду понуда производа и уговоре за осигурање
• припреми калкулације це



Детаљан опис

Уводни део часа:
Упознавање ученика са обрасцима за попуњавање на матурском испиту практичан рад. Значај вођења евиденције, правила приликом попуњавања образаца.
Разрада:
Ученицима сам представила сваки образац појединачно, објаснила његов значај, ппримену и сврху. за мотивацију ученика сам користила разлучите методе и облике рада. Користила документа, слике, презентације, правила доста задатака за вежбање, направила видео запис како се попуњавају обарсци постављен на мом youtube каналу и слично.
Закључак:
Питања ученика и одговори наставника


Платформе и опрема

Он-лине учионица
Сва средства коју су ми помогла у реализацији часа и наставе. Интернет, сопствени радови и материјали.
Лаптоп


Дигитални алати

Google упитници, Googlе учионица, Фри-кам, Google документа и презентације, Кахоот квизови. Разни корисни линкови са вашег сајта и други корисни линкови који су ми омогућили да боље реализујем наставу на даљини.
Стручно се усавршавала преко он-лине обука-Мултимедијални садржаји у функцији образовања.


Литература

Материјал добијен од ЗУОВ, Приручник за полагање матурског испита.
Интернет за слике.


Самопроцена часа

Нисам радила! По завршетку матуре свакако ћу урадити!


Оцена ученика

Радила сам анкету ученика о оцени рада наставе ( линк са анкетом сам приложила)


Било је подршке од

Колега


Опис подршке

Сарађујем са колегиницом Александром Тошић (Пољопривредна школа из Пожаревца). Предајемо исте предмете. Одавно се познајемо! Размењујемо разне информације: искуства у рада са ученицима, припреми материјала и анализирамо рад кроз предмете које предајемо.


Предности и потешкоће за наставнике

Све се може ако хоћеш! Ми наставници ако имамо потешкоћа морамо их савладати јер смо ми ту за ученика!


Предности и потешкоће за ученике

Већина мој ученика живи и ради на селу. Пролеће је па су имали пуно послова на својим домаћинствима али су стизали све.
Предност: могли су да раде кад год су хтели, нису били временски ограничени.
Потешкоће: немање интернета или одговарајуће опреме (рачунар)


Коментар

Хвала на свим информацијама које сте нама наставницима пружили у овом периоду!
Верујем да све линкове које сам поставила су видљиви! Ако има неких проблема Ви ме контактирајте.
Срдачан поздрав!