OS 1R SRPSKI JEZIK 50 CAS.pptx
https://www.rts.rs/page/school/ci/lesson/4711//pesme-za-decu---jovan-jovanovic-zmaj-prvi-deo.html
https://www.rts.rs/page/school/ci/lesson/4795//pesme-za-decu---jovan-jovanovic-zmaj-drugi-deo.html
Циљ:
Упознавање ученика са поезијом за децу Јована Јовановића Змаја.
Исходи:
Ученик пажљиво прати час и мотивисан је за рад.
Стицање нових знања из области поезије за децу.
У оквиру реализације пројекта Моја школа са циљем остваривања наставе на даљину приказивани су ови часови. Обрадом, верујем, већ познатих песама имала сам циљ да ученицима из области лектире за први разред представим пре свега лик и дело Јована Јовановића Змаја, а затим и ученике детаљније упознам са неким од његових најпознатијих песама за децу. На овим часовима обрађене су песме Дете и лептир, Жаба чита новине, Шта волим,Сади и Свет. На што приступачнији и сликовитији начин желела сам да ову наставну јединицу приближим ученицима, и по реакцијама и поватним информацијама, у виду домаћих задатака, верујем да сам у томе успела.
Платформа: РТС Моја школа.
Средства и опрема: Свеска, оловка и лаптоп рачунар.
Снимање часова путем програма Camtasia 2020, припрема презентације у Power Point програму.
Лектира за први разред Песме Јована Јовановића Змаја, од више издавача;
Методика наставе српског језика и књижевности, Милија Николић;
Методика наставе српског језика и књижевности, Вук Милатовић;
Читанка за први разред основне школе, више издавача;
избор из литературе доступан на интернету.
Школе
Подршка је пре свега долазила из породице, деце и супруга, родитеља и блиских пријатеља, ученика и колега. Било је у великој мери.
Предности: Мотивација, понос, изазов, нова искуства.
Потешкоће: Услови рада, процена рада од стране високо квалификованих људи, исчекивања, брига.
Предности: Видели су своју учитељицу на ТВ-у, живу реч учитеља не могу заменити поруке које шаљемо.
Потешкоће: Пад концентрације, жеља за повратак редовним школским активностима и дружењу.
Када са двоје мале деце у кући (2 и 4 године) који свакодневно са вама прате ТВ наставу и буду вам заморчићи, подршком супруга да радите по целу ноћ и константим понављањем ученика како им недостајете добијете ветар у леђа да свој допринос целој овој ситуацији дате на неки начин онда то мора бити од срца и уз приложен максимум колико год то скромно изгледало.