• ЈПД

#480: Пословне банке и понуда новца - Кредитни мултипликатор

Опште информације

  • Наставник:
    Дејан Петровић
  • Назив школе:
    Економско-трговинска школа, Крушевац
  • Тип школе:
    Средња стручна школа
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Крушевац
  • Предмет:
    Економија
  • Одељење:
    II3
  • Број ђака:
    26
  • Тип часа/наставе:
    Обрада наставне јединице
  • Облик рада:
    Фронтални

Циљ и исходи наставе

Ученик ће након ове наставне јединице моћи:
–Да разликује врсте депозита
–Да разуме начин креирања новчане масе
–Да израчуна кредитни мултипликатор


Детаљан опис

Ученици се пријаве на платфоруму и попуне упитник о присутности. На почетку истакнем исходе које желимо да постигнемо а затим обновимо претходну наставну јединицу. За време часа ученици активно учествују у реализацији часа, слушајући и дајући одговоре на конкетне проблеме. Завршни део се састоји од израде задатка којим ће усавршити дигиралне компентенције и међупредметне, тако што је израда задатка повезана са пословном информатиком.


Платформе и опрема

MS Teams


Дигитални алати

FreeCam8, MS Power Point


Литература

Никола Фабрис, Игор М, Пејовић, Економија, за 2.разред средњих стручних школа, образовни профил: пословни администратор, ЗУНС, Београд, 2015.


Самопроцена часа

Самопроцену вршим непосредно после часа. Ако су ђаци задовољни приказаном причом онда сам и ја задовољан. Само задовољство реализованим часом је довољна процена за успешност часа.


Оцена ученика

Ученици су оценили час преко анкете у оквиру MS FORMS-a


Опис подршке

Једино породица, хвала им што су имали разумевања.


Предности и потешкоће за наставнике

Предности: рад од куће( ту и тамо), брзо стизање до повратних информација ( али када би тестове радили у школи)
Недостаци: реализација провере, посебно када се ради о одељењима која су већ довољно повезана средствима комуникације, обимне припреме пред сваки час и постављање видео снимака после часа, немогућност утицања на ученике који се само пријаве физички а не учествују на часу. Много времена се проводи за рачунаром. Дневно и преко 10 часова, а на располагању си ученицима 00-24.


Предности и потешкоће за ученике

Много бољи успех са много мање знања. Довољно је да си вредан а да при том ништа не знаш. То сам проверио усменим испитивањем путем видео позива. Када дам тест сви учествују, када је пропитивање путем видео позива неретко одустају.Добро је што могу да питају шта желе и кад год желе. Без устручавања.


Коментар

Ново искуство које ћу дефинитивно комбиновати са досадашњим начином извођења наставе. Од наредне школске године у већој мери ћу увести проверу преко он лајн тестова, али у учионици. И мислим да ћу променити платформу. МС Тимс је превише затворена и много је потребно времена и труда да би се одржало све у раду. Има много мање компикованијих, пре свега за ђаке. Не желим више да ђацима ресетујем лозинке.