Пословне банке и понуда новца-кредитни мултипликатор.pptx
https://ekonomskakrusevac.blogspot.com/2020/04/blog-post_91.html
Ученик ће након ове наставне јединице моћи:
–Да разликује врсте депозита
–Да разуме начин креирања новчане масе
–Да израчуна кредитни мултипликатор
Ученици се пријаве на платфоруму и попуне упитник о присутности. На почетку истакнем исходе које желимо да постигнемо а затим обновимо претходну наставну јединицу. За време часа ученици активно учествују у реализацији часа, слушајући и дајући одговоре на конкетне проблеме. Завршни део се састоји од израде задатка којим ће усавршити дигиралне компентенције и међупредметне, тако што је израда задатка повезана са пословном информатиком.
MS Teams
FreeCam8, MS Power Point
Никола Фабрис, Игор М, Пејовић, Економија, за 2.разред средњих стручних школа, образовни профил: пословни администратор, ЗУНС, Београд, 2015.
Самопроцену вршим непосредно после часа. Ако су ђаци задовољни приказаном причом онда сам и ја задовољан. Само задовољство реализованим часом је довољна процена за успешност часа.
Ученици су оценили час преко анкете у оквиру MS FORMS-a
Једино породица, хвала им што су имали разумевања.
Предности: рад од куће( ту и тамо), брзо стизање до повратних информација ( али када би тестове радили у школи)
Недостаци: реализација провере, посебно када се ради о одељењима која су већ довољно повезана средствима комуникације, обимне припреме пред сваки час и постављање видео снимака после часа, немогућност утицања на ученике који се само пријаве физички а не учествују на часу. Много времена се проводи за рачунаром. Дневно и преко 10 часова, а на располагању си ученицима 00-24.
Много бољи успех са много мање знања. Довољно је да си вредан а да при том ништа не знаш. То сам проверио усменим испитивањем путем видео позива. Када дам тест сви учествују, када је пропитивање путем видео позива неретко одустају.Добро је што могу да питају шта желе и кад год желе. Без устручавања.
Ново искуство које ћу дефинитивно комбиновати са досадашњим начином извођења наставе. Од наредне школске године у већој мери ћу увести проверу преко он лајн тестова, али у учионици. И мислим да ћу променити платформу. МС Тимс је превише затворена и много је потребно времена и труда да би се одржало све у раду. Има много мање компикованијих, пре свега за ђаке. Не желим више да ђацима ресетујем лозинке.