Упознавање с грађом и функционисањем органа за излучивање
Уводни део: Са другом из клупе прочитати текст, након прочитаног текста ученици раде задатке на радним листићима. (10 мин, )
Главни део: Представљање презентације (30 мин. )
Завршни део: Понављање обрађене лекције (5 мин. )
Циљ часа: Упознавање с грађом и функционисањем органа за излучивање.
Функционални задаци: Развијати способност анализирања, мишљења и закључивања.
Васпитни задаци: Развијати хигијенске навике.
Кључни појмови: Бубрег, мокраћовод, мокраћна бешика, мокраћна цев, примарна и секундарна мокраћна.
Исходи: Ученик разуме узроке развоја и усложњавања грађе и функције органа за излучивање током еволуције, зна карактеристике, грађу и основне функције органа за излучивање.
Облици рада: Фронтални, групни рад, презентација.
Наставне методе: Монолошка, дијалошка, демонстративна.
Видео Месенџер, уџбеник, презентација.
Компјутер, Ворд, Ппт
Уџбеник за 7. разред основне школе
Славица Здравковић
Клетт
На крају презентације су питања, на која су ученици одговарали.
- Задовољан -
Били су задовољни презентацијом, сликама, тако да су помно пратили, кометарисали, постављали питања, те да су изгубили појам о времену, да је дошао крај часа.
Колега
Да све буде, прилагођено њиговом узрасту о оно најбитније да им привучем пажњу, са што више слика, јер се и сама биологија најбоље учи помоћу слика (схема).
Предности: одељење спремно за рад.
Потешкоће: да ли ће им се то свидети и привући пажњу.
Одлично су прихватили наставу ,били тачни и редовно радили домаће задатке и наравно учили.
Да ли бих, држао предавања на РТС-у ?
- Да! :)