• ЈПД

#501: Грађа и функција органа за излучивање

Опште информације

  • Наставник:
    Мирослав Вулевић
  • Назив школе:
    Светозар Марковић, Рековац
  • Тип школе:
    Основна
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Рековац
  • Предмет:
    Биологија
  • Одељење:
    7/3
  • Број ђака:
    5
  • Тип часа/наставе:
    Обрада наставне јединице
  • Облик рада:
    Фронтални

Циљ и исходи наставе

Упознавање с грађом и функционисањем органа за излучивање


Детаљан опис

Уводни део: Са другом из клупе прочитати текст, након прочитаног текста ученици раде задатке на радним листићима. (10 мин, )

Главни део: Представљање презентације (30 мин. )
Завршни део: Понављање обрађене лекције (5 мин. )
Циљ часа: Упознавање с грађом и функционисањем органа за излучивање.
Функционални задаци: Развијати способност анализирања, мишљења и закључивања.
Васпитни задаци: Развијати хигијенске навике.
Кључни појмови: Бубрег, мокраћовод, мокраћна бешика, мокраћна цев, примарна и секундарна мокраћна.
Исходи: Ученик разуме узроке развоја и усложњавања грађе и функције органа за излучивање током еволуције, зна карактеристике, грађу и основне функције органа за излучивање.
Облици рада: Фронтални, групни рад, презентација.
Наставне методе: Монолошка, дијалошка, демонстративна.



Платформе и опрема

Видео Месенџер, уџбеник, презентација.


Дигитални алати

Компјутер, Ворд, Ппт


Литература

Уџбеник за 7. разред основне школе
Славица Здравковић
Клетт


Самопроцена часа

На крају презентације су питања, на која су ученици одговарали.
- Задовољан -


Оцена ученика

Били су задовољни презентацијом, сликама, тако да су помно пратили, кометарисали, постављали питања, те да су изгубили појам о времену, да је дошао крај часа.


Било је подршке од

Колега


Опис подршке

Да све буде, прилагођено њиговом узрасту о оно најбитније да им привучем пажњу, са што више слика, јер се и сама биологија најбоље учи помоћу слика (схема).


Предности и потешкоће за наставнике

Предности: одељење спремно за рад.
Потешкоће: да ли ће им се то свидети и привући пажњу.


Предности и потешкоће за ученике

Одлично су прихватили наставу ,били тачни и редовно радили домаће задатке и наравно учили.


Коментар

Да ли бих, држао предавања на РТС-у ?
- Да! :)