Израчунавање површине квадра и коцке.ppt
https://drive.google.com/file/d/1y-iZ9P1pz-6jTawuq7o9c0eV-v-jgQcy/view
Циљ часа: Да у условима ванредног стање, уз помоћ видео материјала, уџбеника, радног листа, индивидуалне подршке учитеља, вршњачке подршке ученици усвоје израчунавање површине квадра и коцке.
Исходи: Користе поступак мерења површине објекта; Препознаје мрежу коцке и квадра и уме да израчуна њихову површину; Примењују знање у изради задатака; Ученици су у стању да препознају сврху стеченог знања за његовом применом у свакодневном животу.
Активности
Израда очигледних средстава - модела квадра и коцке од хамера;
Снимање и монтирање материјала - учитељицино предавање;
Самопроцена снимљеног материјала;
Дискутовање са колегама;
Најава садржаја рада;
Ученици су добили видео материјал у коме ја садржано: истицање сврхе савладавања новог градива, повезивање новог градива са претходно ученим, презентовање новог градива, давање упутстава за продубљивање, увежбавање и примену знања;
Ученици су на примерима из уџбеника и радне свеске продубљивали, увежбавали и вршили примену новог знања;
Индивидуално су добијали упутства за оно што им је представљало тешкоћу.
На виртуелном састанку ученици су вредновали и самовредновали радове.
Ученици су вршили процену видео материјала израђеног од стране учитељице - попуњавали су анкету.
Мобилни телефон, рачунар, израђени модели квадра и коцке
Андроид апликација Video editor, Viber, Google Drive (Gugl disk)
Буђевац, Н., Јошић, С., Радишић, Ј. и Бауцел, Л. (2013). Наставник рефлексивни практичар - приручник за наставнике. Београд: European Consulting Group
Дејић, М., Милинковић, Ј. и Ђокић, О. (2015). Математика - уџбеник за 4. разред основне школе. Београд: Креативни центар
Дејић, М., Милинковић, Ј. и Ђокић, О. (2015). Математика - радна свеска за 4. разред основне школе. Београд: Креативни центар
Самопроцена:
Анализа снимљеног часа;
Дељење искустава са колегама и
Дискутовање са ученицима.
Ученици су попуњавали анкету и изнели своје мишљење о часу (утисци приказани у презентацији- прилог)
Члан породице помогао је у снимању и монтирању видео материјала.
Наставник је у прилица да својим предавањем олакша разумевање новог наставног градива. Недостатак адекватне опреме (камера и осветљење) отежава снимање у кућним условима.
Ученици су у прилици да чују „живу реч“ наставника и поред тога што су код куће. Ученици успешно користе дигиталне наставне материјале на уређајима које поседују захваљујући дигиталним компетенцијама које су унапредили у претходном периоду.