• ЈПД

#513: Координатама до блага и кључа

Опште информације

  • Наставник:
    Јелена Ковачевић
  • Назив школе:
    Душан Вукасовић Диоген, Купиново
  • Тип школе:
    Основна
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Пећинци
  • Предмет:
    Математика
  • Одељење:
    6.разред
  • Број ђака:
    19
  • Тип часа/наставе:
    Систематизација градива
  • Облик рада:
    Групни рад

Циљ и исходи наставе

Циљ: оспособљавање ученика да решавају проблеме и задатке у новим непознатим ситуацијама и оспособити их да повезују ново и већ стечено градиво.
Исходи: ученици знају да одреде координате и да решавају задатке из зависности величина.


Детаљан опис

Током ових часова систематизације трудила сам се да ученицима буде забавно и занимљиво.Прво сам им послала једну мапу са благом на којој је био уцртан пут до блага,а на том путу су били поређани мали троуглићи чије су координате они морали да пронађу како би до блага стигли.Затим су за домаћи задатак добили да сами осмисле,по угледу на Острво са благом,и нацртају координантни систем на тему Бекство из џунгле.Ученици су своје радове усликали и послали.Затим сам им послала још један занимљив задатак.Послала сам им слику реконструисаног града Купиника по ком је наше место и добило име,на тој слици су били сакривени одређени облици.Иза сваког облика је био по један задатак из зависних величина,решавањем задатака долазили су полако до кода којим би успели да дођу до кључа и уђу у град.Како су због овог ванредног стања били у својим кућама и са својим вршљацима комуницирали преко друштвених мрежа,послал сам им једну слику координантног система.Задатак сам назвала Виртуелно кроз Купиново.Ученици су требали да одреде координате познатих локација у нашем месту,као што је стари град Купиник,Црква Мајке Ангелине,река Сава и Обедска бара. За домаћи задатак су спровели малу анкету међу својим укућанима на питање-Коју локацију би прво показали туристима коју дођу у наше место ?Добијене подтке су представили кружним дијаграмом и изразили их у процентима.Тако су поновили и раније стечена знања из процентног рачуна.


Платформе и опрема

Платформе Microsoft Teams и платформа езбирка.


Дигитални алати

Pinterest


Литература

Уџбеник и збирка задатака из математике за 6.разред БИГЗ


Самопроцена часа

Самопроцена се односила на то колико су ученици разумели дате инструкције и колико су успешно повезивали новои раније стечено знање.


Оцена ученика

Ученицима је био послат мали упитник како би сами изнели своје мишљење о задацима и захтевима.


Било је подршке од

Школе


Опис подршке

Велику подршку ми је пружила психолог наше школе Наташа Нинчић сугестијама и саветима.


Предности и потешкоће за наставнике

Предности оваквог начина рада су те што су платформе сварно лаке за коришћење и употребу.Недостатак је што немамо директан контакт иса ученицима.


Предности и потешкоће за ученике

Ученицима су платформе биле лаке за коришћење то је једна од предности а недостатак је то што нису били у директном контакту са вршњацима и наставницима.