Циљ: Упознавање ученика са културно историјским наслеђем места у коме живе предузимањем активности за истраживање и бележење значајних и интересантних делова места и догађаја који су утицали на његов развој. Познаје место у коме живи и основне културно историјске знаменитости.Наводи најзначајније и у односу на узраст најинтересантније делове места у коме живи.Истражује и прикупља податке. Фотографише и форматира фотографије и текстове.Уме да путем линка дође до задатка.
На Гугл учионицу, у оквиру часова пројектне наставе постављен је задатак: Мој Земун. Ученици су у писаном облику добили упутства о начину израде пројекта и року до када радови треба да се пошаљу. Ученици су писали, фотографисали и такође, на Гугл учионицу постављали одрађене задатке. Уследио је одабир најинтересантнијих фотографија и пронађен је веб алат за израду е-књиге. Прављени су слајдови тим алатом, који су конвертовани у ПДФ формат. На стрим предмета Пројектна настава постављен је примерак е-књиге - Наш Земун. Пројекат је постављен и на сајт школе, као и на блог учитељице Мире. Касније су неке слике искоришћене за прављење и слагање слагалице које су се правиле, такође, помоћу слободног веб алата. Ученици су се такмичили ко ће пре сложити слагалицу.
Ученицима, а и њиховим родитељима је овакав вид рада био занимљив, јер су морали сами да фотографишу, истраживали нова места, претраживали сајтове са битним одликама Земуна и мање познатим детаљима. Такође је било интересантно одабирати фотографије, с обзиром да је било много сличних. Такмичење у слагању је радо прихваћено и резултати су се, такође, делили на стриму предмета. Пројекат је наишао на велико одобравање, па су родитељи били иницијатори да се учитељица пријави на конкурс.
Гугл учионица је платформа за учење на даљину. Коришћени су фотоапарати и мобилни телефони за фотографисање. Такође, родитељи су са децом користили и податке из часописа и књига о Земуну, као и са корисних сајтова.
Веб алати су: Lucidpress - за прављење
е-књиге, Collage Maker | BeFunky: Create Photo Collages - за прављење колажа и jigsawplanet - за прављење слагалица.
Користили смо књиге о Земуну, Дневне новине Данас - текст Дописница, Мирослав Ранковић, текстове о Земуну са сајтова...
Родитеља
Родитељи су активно помагали својој деци ( с обзиром на узраст - 2. разред), а и иницирали да се пријавим на овај конкурс.
Предност: Сарадња, активност, игра, учење
Потешкоће: Нови веб алати, учење...
Предност: Помоћ, жеља, игра
Потешкоће: Временски одређен приступ рачунару (због посла родитеља и коришћења за браћу и сестре...)