Да унапређују своја дигитална знања и вештине, да кроз читање књижевног дела развијају читалачке компетенције истраживачко посматрање, подстичу имагинацију и уметнички сензибилитет, естетско доживљавање и критичко мишљење. Да откривају различите слојеве и значења. По завршетку теме,ученик ће бити у стању да развија имагинацијски богате асоцијације, анализира узрочно-последичне везе, доследно примењује правописну норму и све то изводи у дигиталном окружењу.
У уводном делу разговарамо о машти (viber), зашто је битна, ко све машта. Ту долазимо до теме:,,Да ли научици маштају. Подсећамо се приче о Тесли и како је маштао као мали. Пошто је битно да повежу маштање и науку и да схвате ту везу,упућујем их на писање те теме у word-u teams-a. Задатак је да то изложе у бележници teams-a, одељак књижевност. У тој истој свесци,прилажем презентацију наставне једнице са одабраним сликама и клиповима. Добијај задатак да изложе PowerPoint презентацију тог истог писца и научника.
Упућујем их на Klett-ovu учионицу, где се налази текст који ћемо радити. Добијају задата креирају Т-табелу у Word-u, са којом су већ упознати и да је поставе на задату платформу. Пошто размене , дајем им свој избор питања преко Wordwall-a, а да затим одговоре. Добијају задатак да један текст о М.П.Аласу правописно исправе. Текст је рађен у Forms-u.
Следећи задатак је,да ураде једну вибер анкету о томе колико се зна о Аласу, и да је у виду табеле, заједно са закључком прикажу.
У договорено време, шаљем им кратак тест о Аласу научнику и писцу у Socrative-u.
На крају,заједно гледамо уз видео-конференцију, на Youtobe, виртуелни музеј ( http://muzejsrpskogjezika.fil.bg.ac.rs) Ради промоције научника и њихове маште упућујем их на курс Никола Тесла ,који је у учионици ,,Moja učionica TESLAEDU
Microsoft teams - платформа, опрема- персонални компјутер
Word, Forms, PowerPoint, Socrative, Viber, Wordwall, Youtobe,ClassNotebook, OneNote, video-konferencija Teams-a
Klett уџбеници, ,,Како остварити позитивно окружење за учење, Власта Визек Видовић, Мајда Ријавец, Весна Влаховић-Штетић, Д. Миљковић
Разговором путем видео-конференције
Разговором путем видео-конференције
Родитеља
Размењивали смо искуства
Настава на даљину била је изводљива једино у дигиталном свету, то је њена предност, што образовање није стало у условима у којима су многе ствари стале. Предност је и та што су се у кратком року многи дигитално описменили а то је од користи у свим сферама живота. Потешкоће су биле те што нисмо имали помоћ стручних лица, већ смо морали самостално да истражујемо.
Предности су биле те, што је то био једини начин комуникације са наставником и једини начин да се школска година настави и са тим сазнањем јавила се невероватна мотивација да се поново на новом терену боре за оцене. Потешкоће су биле те што су деца у сиромашним срединама имала техничких проблема и недостатак опреме, који су полако решавали, где се такође види велика мотивација и жеља да се не остане изузет у модерним начинима извођења наставе.