Циљ часа је да ученици добровољно истражују наставне јединице које сами одаберу , припреме их на начин на који они желе и презентују исте садржаје другима.
Исходи : Ученици уче за знање и за цели живот , а не само за оцену .Истражују предмет српски језик и књижевност , усвајају нове наставне садржаје брзо и са лакоћом , користе међупредметне компетенције.
Ученици нису под притиском , а усвојене садржаје знају да примене у свакодневном животу.
Уводни део часа: Након повезивања преко скајпа поздрављамо једни друге и радујемо се дружењу и поновном учењу.
Ученицима саопштавам наставну јединицу и истичем циљ часа.
Главни део часа : У главном делу часа ученици презентују садржаје за које су се определили.
Док један ученик презентује свој рад , остали га пажљиво слушају,али и активно учествују у дискусији.Коментаришемо заједно презентацију одређеног ученика, упућујемо му похвале ,указујемо му на мане уколико их има.
Завршни део часа:Разговарамо о домаћим задацима, договарамо се како да организујемо што квалитетнију онлајн наставу,договарамо како да направимо представу за публику.
У завршном делу часа ученици раде самоевалуацију.Процењују шта су добро урадили , чиме су задовољни, где би могли бити бољи.
Skype, Youtube,Samsung A6 duos, Google Classroom, Desktop PC, email,viber
Adobe Premiere Profor video, Adobe for sound
Граматика за 5.разред основне школе ,, Језичко благо`` др Наташа Станковић Шошо, Бошко Сувајџић, Нови Логос 2019.
Радна свеска за 5.разред основне школе , Нови Логос 2019.
При крају часа сам урадила самоевалуацију часа заједно са ученицима .
Са бољом дигиталном опремом бисмо постигли много више.Ученици су задовољни својим излагањем и начином на који смо извели час.
Ученици су високо оценили своје залагање и презентовање. Одмах су уочили и предности и мане часа и уопште наставе на даљину.
Родитеља
Највећу подршку имам од својих ученика који ово раде са љубављу и без тензије.
Лоша техничка опремљеност и лош интернет.
Предност је рад из свог удобног дома, избегли смо саобраћајне гужве, уштедели на времену.
Нису сви у могућности да присуствују часу у исто време, немају сви техничке могућности.