https://www.youtube.com/channel/UCwS41ikaaaszxk0kznVPubg?view_as=subscriber
Циљ наставе да кроз примере из свакодневног живота ученици науче аритметичку средину
исходи : 1.ученици ће знати да одреде просечну вредносту ако су вредности природни бројеви
2.ученици ће знати да одреде просечну вредносту ако су вредности разломци
3.ученици ће знати да одреде просечну вредносту ако су вредности децимални бројеви
4.ученици ће знати да одреде просечну оцену из свих предмета
5.Ученици ћезнати да одреде свој целокупни просек на крају школске године
Уводни део часа:
Ученици добијају обавештење о изгледу данашњег часа, да је на реду нова лекција Аритметилка средина.
Главни део часа:
Ученици гледају видео презентацију наставника.
Када се видео заврши коментаришу и постављају питања ако им нешто није било јасно.
Добијају додатни материјал са задацима из живота да ураде.
Уколико имају потешкоћа у решавању задатака обраћају се наставнику да им разјасни.
Завршни део часа: Ученици и наставник коментаришу данашње градиво. Наставник задаје домаћи на осново данашњег часа да ученици самостално реше задатке и исте пошаљу назад наставнику, да провери да ли је рачунски све исправно и да ли је ученик савладао дату лекцију.
Средства комуникације : Google учионица и вибер група
Средства припреме материјала : PowerPoint prezentacija, snimanje preko PowerPoint ScreanRecorder, Excel za izradu grafikona i zbirka Matematiskop kao prirucnik za osmisljavanje zadataka.
Средства комуникације : Google учионица и вибер група
Oprema : Laptop i Android telefon
Средства припреме материјала : PowerPoint , снимање преко PowerPoint ScreanRecorder, Excel за израду графикона, за друге материјале и Geogebra, Youtube канал .Лични Youtube за поставку видео материјала, назив канала: Marija Vukobrat
Збирка Matematiskop као приручник за осмишљавање задатака.
Ученици су у већем броју случајева савладали градиво. Где је имало одстуања, наставник је скренуо већу пазњу и указао на постојеће грешке.
Ученици су оценили часове као јако занимљиве и не оптерећујуће, да више обавеза и домаћих имају када иду у школу.
Подршку сам добијала од пријатеља и ближег круга породице,као и од пар блиских колегиница.
Предност је што сам имала предзнаље велико везано за дигитални систем, и што сам јако брзо стигла до жењеног изгледа онлине предавања. Потешкоће: доста рада око саме припреме материјала и прегледање свих ученичких радова, некад су и потешкоће биле интернет брзина.
Сами могу да одреде темпо којим раде, садржај остаје забелезен па било кад могу поново да га погледају у случају да нису нешто разумели или пропустили.