•Усвајање знања о реци и бари као станишту; Препознавање и разликовање биљака и животиња реке и баре према изгледу и начина прилагођавања живог света реке и баре свом окружењу, схватање значаја реке и баре као станишта за живи свет;Развијање техника сазнајног процеса: посматрање, уочавање, упоређивање, слободно исказивање својих запажања Ученик би требало да:препознаје облике појављивања воде у непосредном окружењу;уочава разноврсност биљака и животиња на основу спољашњег изгледа
Ученици имају задатак да путем линка отворе презентацију и након тога да прате кораке наведене у презентацији.Ученици су путем Kahoot квиза поновили садржаје о биљкама и животињама шума и ливада,бирају Classic и на свој мобилни телефон уносе добијени код. Јigsawplanet слагалице су позлужиле за истицање циља часа,ученици су на сложеним сликама упознали два становника воде-жабу и локвањ. Youtube-слушањем песме Жаба чита новине, извршена је корелација са српским језиком,али упознајемо још једног становника воде-роду. Тhinglink нам је послужио за упознавање биљака и животиња воде и око воде- односно за презентацију садржаја наставне јединице. Ученици имају задатак да у своју свеску запишу биљке и животиње које живе у води и око ње. Purposegames/ igrica послужила нам је да ученици кроз игру увежбају, запамте становнке воде. Последњи задатак био је решавање google упитника- провера усвојености садржаја на овом часу.
За извођење наставе на даљину користила сам блог wordpress/ Веснина весела школица на којем сам презентовала садржаје, ту су постављани линкови ка youtube садржајима, линкове ка квизовима које сам креирала, игрицама као и часовима који су емитовани на Ртс-у. Ученици су користили телефоне и рачунаре
Kahoot квиза, Јigsawplanet, Youtub,Тhinglink ,Purposegames/ igrica,google упитника- Word
wall, Е-учионица. Ученицима је настава била занимљива, учили су кроз игрицу, кроз google упитнике добијала сам повратну информацију о усвојености садржаја.Тhinglink - на једном месту ученицима су били обједињени различити садржаји- текстови, слике, филмови, музика...
Уџбенике различитих издавачких кућа, дигиталне уџбенике ИК Нови логос, Садржаје са интернета о примени Алата за учење на даљину,
Самопроцену сам извршила на основу анализе домаћих задатака, учествовања ученика у раду- решавању тестова, квизова, на основу ученички видео и аудио записа, фотографија ликовних и писаних радова.ра
Ученици су оцењивали поједине часове помоћу гугл упитника,путем Вибера
Колега
Размена искустава у примени појединих дигиталних алата
Прдности- временом јача мотивација за овај и сличне радове
- безбедан заједнички рад у ситуацији ванреднихмера (Ковид 19)
- похађање више семинаракоји се баве дигиталним алатима
Потешкоће-изазов овладавања новим дигиталним алатима
- недостатак дигиталне опреме
- интернет сигнал
- већи број прилога од очекиваног и планираног
Предности-рад у време и онолико колико ученику одговара
- онлајн окружење, сличност са популарним друштвеним мрежама
- неограничене могућности поређења, коментарисања, исправљања, додавања
Потешкоће-проблеми на почетку рада у примени дигиталних алата
- пуно обавеза
- поштовање рокова за постављање задатака(некима)
- недостатак дигиталне опреме)