Циљ: Обнављање и утврђивање градива о глаголима; развијање љубави према језику и култури нашег народа.
Прилагођавајући се новом начину учења, открива се радост у учењу и жеља за напредовањем.
Исходи: Ученици ће бити у стању да:
- одређују глаголски вид и род;
- одређују инфинитивну и презентску основу;
- препознају глаголске облике и употребљавају их у складу са нормом.
Мотивација ученика - комуникација у Вибер групи.
Решавање задатака - онлајн вежбе:
- https://wordwall.net/play/2477/160/540
- https://learningapps.org/watch?v=pb5dwo5pj20
- https://wordwall.net/play/2477/341/417
- https://kahoot.it/challenge/06832748?challenge-id=caebb493-0a27-4c0c-9734-240335a23276_1590161745090
Анкетирање ученика - онлајн упитници
Ученици кроз игровне активности обнављају и утврђују обрађене наставне садржаје о глаголима. Применом више дигиталних алата и задатака различитог типа, ученици развијају мотовацију за активно учествовање у изради задатака, учење с разумевањем, такмичарски дух, жељу за напредовањем и усвајањем нових садржаја.
Успешност решених задатака је одличан показатељ колико су ученици били концентрисани и мотовисани током рада и колико је игра битна у наставном процесу.
Гугл учионица
Вибер
литература
дигитални алати
лаптоп
смарт телефон
Kahoot
Learning Apps
Wordwall
Google Forms
Microsoft Power Point
Дигитални алати су омогућили да кроз игру на врло занимљив начин ученици увежбају и утврде обрађено градиво.
В. Ломпар, Граматика 5, Клет, Београд
Ж. Станојчић, Љ. Поповић, Граматика српског језика, Завод за уџбенике и наставна средства, Београд
С. Маринковић, Методика креативне наставе српског језика, Креативни центар, Београд
В. Стевановић, Microsoft Power Point 2010, Службени гласник
Онлајн приручник 40 бесплатних веб-алата за израду интерактивних квизова, Институт за модерно образовање
Анализом успешности израде задатака дошла сам до сазнања о усвојености наученог градива.
Анализом попуњених онлајн ученичких упитника, уочила сам колико је настава била забавна, ефикасна и иновативна.
Анкетирање ученика је одличан показатељ успешности целокупног рада и сметница за рад у наредном периоду.
Процена успешности наставе на даљину остварена је путем комуникације у оквиру Вибер групе и исказивањем утисака попуњавањем упитника.
Нисам имао/ла подршку
Боља усвојеност наставног градива због високог степена мотивације ученика. Знање стечено на креативан и забаван начин је трајније. Знања која се лако не заборављају омогућавају повезивање нових и раније обрађених садржаја из разних области и наставних предмета.
Боља мотовисаност за рад и жеља за стицањем нових знања.
Проблем са успостављањем интернет конекције.
Дигитално образовање је моћно оружје које се може употребити да мењамо свет.