konstrukcija trougla AV 13. 5..ppsx
https://drive.google.com/open?id=1dxhNvBFNV7ACyxIOGEgFVuio7mfiQ
https://learningapps.org/display?v=pu4u4w3pn20
https://learningapps.org/display?v=p0rhbixcc20
https://learningapps.org/display?v=pjcrhsopa20
https://learningapps.org/display?v=pvi46v9h320
https://wordwall.net/resource/1117199/zagonetke
Мерење дужине и једнакост дужи
Преношење и надовезивање дужи
Уредност и планирање простора
Уочавање елемената троугла, именовање и препознавање врста троуглова
примена и објашњење поступка конструкције троугла
- правилно користи геометријски прибор
Користити шестар као геометријски инструмент за упоређивање дужи и преношење величине дужи
- користи лењире и правилно црта праве и дужи спајајући тачке
- самостално конструише троуглове и рачуна обим/страницу према постављеном задатку
Током неколико часова ученици су упознати са појмом троугла, врстама троугла, обележавањем троугла. Појмови су разрађени и представљени у неколико презентација које су постављане на гугл учионици нашег одељења и послате на кориштење колегиницама из већа:
Троугао
Троугао конструкција и задаци
Конструкција троугла
Конструкција једнакокраког троугла
Конструкција неједнакостраничног троугла
Троугао обим и цртање
Ученици су корак по корак вођени кроз процес конструкције. Анимацију и цртеже конструкције прати текстуални део где учитељица објашњава поступак. На почетку и на крају часа им се ,,лично обраћа уз приказ битмоја - учитељице.
Многе друге наставне јединице (српски језик и математика) су представљени оваквим презентацијама.
гугл учионица
https://wordwall.net/
https://learningapps.org/
Bitmoji - за израду аватара / битмоја учитељице
remove.bg - за укалањање позадине на фотографијама
SMART Notebook - за конструкцију троугла - приказ шестара, лењира.
PPT i PPTS - за израду презентација
фотографије, клипарти са интернета (.png .jpeg)
Paint - за припрему и обраду дела фотографија, слика
Уџбеници у ПДФ формату и штампаном формату
(Клетт, Едука, Нова школа, Креативни центар, Атос, Бигз)
Ученици су послали снимљен задатак - конструкција троугла који су добили у оквиру презентације а додатно су постављени у виду Задатака на гугл учионици и додељени по групама од 4 - 5 ученика.
Ту су постављали своје задатке које су родитељи снимали.
Захтев је био да поштују правила конструкције, именовања троугла као и да треба да усмено, наглас објасне сваки корак и поступак рада.
Поруке родитеља и ученика путем учионице или вибера у смислу колкио им је лакше и јасније да овако раде и добију објашњење.
Родитеља
Подршка у смислу похвала мог рада и колико им овакве презентације олакшавају рад а да је деци занимљивије да овако раде него да им се само зада страна уџбеника или проследи листић.
Такође и подршка директорке школе која ме је и подстакла да пошаљем барем један свој рад на овај конкурс.
предности - конкретност, занимљивост, без расплињавања
тешкоће - време које је потребно утрошити
Они који не скину презентацију или им родитељи нису заинтересовани за помоћ у ,,скидању материјала са мреже / учионице. Због тога су каснили али су на крају успели да ураде сви успешно.
Ово се ради само из љубави и знатижеље. Наравно уз довољно познавање ресурса и поседовање опреме и интернета.