https://www.thinglink.com/scene/1303416580897505282
https://www.thinglink.com/scene/1304040895607209985
2https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=stCUjnatcEWKlqfDkvAuBUUuVlO_Rd9CrR4es0-d2ntURVAzTDEwQ1FESzg4U0tHTlFGWklJVjdLWC4u
Циљ наставе је развијање читалачке културе и интегрисање знања из различитих наставних области
Исходи:
- Ученик стилски, садржајно и идејно анализира текст;
- Ученик уочава и разуме начин живота и стваралаштва научника Н. Тесле и М. Пупина, проналази и користи на адекватан начин потребне информације из различитих извора и развија критички однос према њима, повезује стечена знања из различитих наставних предмета.
- Ученик изражава одабраним материјалом и техникама своје емоције и машту
Интегративна настава је реализована у току једне наставне недеље. Ученицима су понуђени смислено међусобно разноврсни садржаји на једном месту. Тиме је омогућено стицање знања и проширивање интересовања. Ученици могу да раде својим темпом и имају могућност поновног враћања на одређени наставни садржај, али при томе поштују договоре рокове за рад. Ученици када добију повратну информацију добијају и бодове за постигнуте резултате представљене посебним иконицама. у Class Dojo. Сам начин рада, другачији од уобичајеног, као и повратна информација о успешности урађеног сваког дела задатка, заинтересовао је ученике и подстакао их на активност.
Овакав начин рада омогућио је да ученици функционално повежу знања, различитих предмета кроз једну тему и да те садржаје савладају свеобухватније.
Class Dojo и неопходна техничка средства за извођење наставе на даљину (рачунар, мобилни телефон, интернет)
Youtube - видео садржаји
Thinglink - интерактивне слике
Google forms - квиз
мр Наташа Станковић, Шошо, мр Соња Чабрић - ЧИТАНКА 4 - „Бескрајне речи“, Нови Логос, Београд, 2016.
Маринковић Симеон – „Методика креативне наставе српског језика и књижевности“, Креативни центар, Београд, 2000.
Самопроцену наставе сам урадила на основу обрасца за посматрање и вредновање.
Ученичка евалуација је спроведена путем онлајн анкете на апликацији Class Dojo.
Родитеља
Предности наставе на даљину је коришћење различитих дигиталних алата. Наставници развијају дигиталне компетенције. Недостатак одсуство интеракције између ученика и наставника.
Предности за ученике што могу да раде темпом који им одговара. Потешкоће недовољна информатичка писменост и одсуство интеракције између ученика и наставника.