• ЈПД

#587: Ко не прати Данијелу Квас, ујео га бесан пас! слоган који је освануо на друштвеним мрежама

Опште информације

  • Наставник:
    Данијела Квас
  • Назив школе:
    Душко Радовић, Београд (Нови Београд)
  • Тип школе:
    Основна
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Београд-Нови Београд
  • Предмет:
    Српски језик и књижевност
  • Одељење:
    свим одељењима 5. и 6. разреда у Србији и региону
  • Број ђака:
    Око 760 000
  • Тип часа/наставе:
    Систематизација градива
  • Облик рада:
    Фронтални

Циљ и исходи наставе

Циљ:
Да ученици трајно усвоје и обнове научено градиво


Детаљан опис

Први део: Обнављање и подсећање на оно што смо већ научили;
Најава теме
Други део: Усвајање градива назначеног називом наставне јединице објашњавање, задржавање на местима за која сматрам да би их додатно требало објаснити. Дугогодишњим искуством у раду са овим узрастом предвиђам питања и дајем одговоре.
У васпитном делу часа, користим професорских пет минута да скренем пажњу на сва моралан начела, на то да је важно поштовати старије, да не треба бити себичан и истицати своје велико Ја, да треба чувати природу, да су духовне вредности и знање највеће богатство, шта је добар поклон, колико је важно сазнавати, читати, путовати, дружити се, ко су праве патриоте...
Трећи део: Обнављање најважнијих чињеница са часа


Платформе и опрема

РТС Планета, CAMTASIA , разни интернет претраживачи...
Опрема: статични и покретни рачунар, паметни телефон, дигиталана камера,


Дигитални алати

WORD, POWER POINT, CAMTASIA...


Литература

Граматика, Радна свеска, Читанка за 5. и 6. разред различитих лиценцираних издавача


Самопроцена часа

На основу коментара и писам које сам свакодневно добијала од ученика, колега и родитеља, могла бих ову наставу оценити веома успешном


Оцена ученика

Слали су поруке преко телефона


Било је подршке од

Колега


Опис подршке

Свакодневно сам имала подршку ученика, колега, родитеља, породице, пријатеља и непознатих људи из земље и региона. Подршка је била несебична, свеприсутна и драгоцена.


Предности и потешкоће за наставнике

Предности:
Могућност обраћања огромном аудиторијуму и добронамерни утицај који је видљив у васпитном делу часа. Могућност одвијања наставе у ванредним околностима. Видљивост деци и у најруралнијим пределима, која немају интернет, а имају ТВ уређај.
Потешкоће:
Понекад су услови били нереално отежавајући за концентрисано снимање часова. Огромна одговорност за сваку изговорену реч. Формат од пола сата, без интеракције. Амбициозно осмишљене систематизације


Предности и потешкоће за ученике

Ученици се могу вратити на садржај уколико им је то потребно, већина ових часова је на јут јубу.


Коментар

Немојте да заборавите да је и овај час држала за вас Данијела Квас