https://www.youtube.com/watch?v=6OYlEgsuZTA
https://www.youtube.com/watch?v=U0jqnYGqEes
https://www.youtube.com/watch?v=CJRZOE5yLu0
https://www.youtube.com/watch?v=5n2pHwK8Alw
https://www.youtube.com/watch?v=ACd7lDeA1tM
https://www.youtube.com/watch?v=N7Yr9Gd2TSo
https://www.youtube.com/watch?v=O
Циљ:
Да ученици трајно усвоје и обнове научено градиво
Први део: Обнављање и подсећање на оно што смо већ научили;
Најава теме
Други део: Усвајање градива назначеног називом наставне јединице објашњавање, задржавање на местима за која сматрам да би их додатно требало објаснити. Дугогодишњим искуством у раду са овим узрастом предвиђам питања и дајем одговоре.
У васпитном делу часа, користим професорских пет минута да скренем пажњу на сва моралан начела, на то да је важно поштовати старије, да не треба бити себичан и истицати своје велико Ја, да треба чувати природу, да су духовне вредности и знање највеће богатство, шта је добар поклон, колико је важно сазнавати, читати, путовати, дружити се, ко су праве патриоте...
Трећи део: Обнављање најважнијих чињеница са часа
РТС Планета, CAMTASIA , разни интернет претраживачи...
Опрема: статични и покретни рачунар, паметни телефон, дигиталана камера,
WORD, POWER POINT, CAMTASIA...
Граматика, Радна свеска, Читанка за 5. и 6. разред различитих лиценцираних издавача
На основу коментара и писам које сам свакодневно добијала од ученика, колега и родитеља, могла бих ову наставу оценити веома успешном
Слали су поруке преко телефона
Колега
Свакодневно сам имала подршку ученика, колега, родитеља, породице, пријатеља и непознатих људи из земље и региона. Подршка је била несебична, свеприсутна и драгоцена.
Предности:
Могућност обраћања огромном аудиторијуму и добронамерни утицај који је видљив у васпитном делу часа. Могућност одвијања наставе у ванредним околностима. Видљивост деци и у најруралнијим пределима, која немају интернет, а имају ТВ уређај.
Потешкоће:
Понекад су услови били нереално отежавајући за концентрисано снимање часова. Огромна одговорност за сваку изговорену реч. Формат од пола сата, без интеракције. Амбициозно осмишљене систематизације
Ученици се могу вратити на садржај уколико им је то потребно, већина ових часова је на јут јубу.
Немојте да заборавите да је и овај час држала за вас Данијела Квас