• ЈПД

#588: Вежбање духа и тела током ванредног стања

Опште информације

  • Наставник:
    Јасмина Живанчевић
  • Назив школе:
    Паланачка гимназија, Смедеревска Паланка
  • Тип школе:
    Гимназија
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Смедеревска Паланка
  • Предмет:
    Физичко и здравствено васпитање
  • Одељење:
    Одељења приподно-математичког смера
  • Број ђака:
    60
  • Тип часа/наставе:
    Пројекат
  • Облик рада:
    Комбинован

Презентација

Магија је у рукама наставника.pptx

YouTube

Корисни линкови

https://drive.google.com/open?id=1jZ5evkDNeak7hkRRqWQZRJ5aCvlbcnoC


Циљ и исходи наставе

Очекивани исход је да ученици сазнају све компоненте једног спорта. Циљеви су: да разумеју историју настанка једног спорта,технику и правила,да развију свој дух и тело, развију индивидуалност као и да богате свој речник и развијају културу лепог и правилног говора.


Детаљан опис

На самом почетку ванредног стања готово да нисам имала идеју како да организујем наставу физичког и здравственог васпитања на даљину. Часови на РТС-у су ми нису били од користи, било ме је срамота да их гледам, а још више ме је погађало ругање осталих колега делећи снимке тих часова. Нисам смела то да дозволим тако да сам одмах кренула да радим са својим ђацима. Имајући у виду да су то будући академски грађани ове земље увек сам се трудила и да их научим нешто више о спорту. Желим да им усадим целоживотно вежбање. Зато сам кренула од почетка. Најпре историја спорта, техника спорта и на крају правила. Поред тога морала сам и да их покренем па су ту била и два задатка изазов и вежбање у кућним условима.Историју спорта ученици су представљали презентацијама у пауер поинту, технику спорта преко фотографије и на крају видео снимком су представили и правила. Широка је лепеза алата које су ученици користили, а основне договоре и проблеме на које су наилазили у раду смо сви заједно решавали на вибер групи.


Платформе и опрема

Компјутер
Мобилни телефон
Гугл учионица
Камера


Дигитални алати

Viber
Camtasia studio
PowerPoint
И доста различитих алата и апликација које су ученици користили


Литература

https://kss.rs/
https://kss.rs/istorijat/
Многи сајтови где су ученици могли да добију веродостојне информације. Ја сам их увек упућивала на званичне сајтове.


Самопроцена часа

Радове сам показивала колегама из актива као и разредним старешинама. Од њих сам добијала одређене сугестије и водила рачуна о индивидуалности сваког детета. На то су ме посебно упозоравале разредне старешине.


Оцена ученика

Ученици су слали своје снимке, поруке и сл.


Било је подршке од

Колега


Опис подршке

Колегиница која предаје информатику ми је повремено пружала техничку подршку.


Предности и потешкоће за наставнике

Предност је у томе што и иначе у свом професионалном раду доста користим рачунар и савремене технологије.
Потешкоћа готово да нисам имала.


Предности и потешкоће за ученике

Предност је та што ученици већ имају искуства у пројектној настави из области физичког и здравственог васпитања.
Потешкоћа готово да није. Било је неколико ученика са недовољном информатичком писменошћу али су и ти ученици научени да се снађу.


Коментар

Трудила сам се да своје ђаке научим, подржим и будем уз њих. Није физичко васпитање само број урађених трбушњака већ нешто много, много више од тога.