Циљ часа: подизање емоционалног стања ученика на виши ниво, имајући у виду стресну ситуацију због ванредног стања у земљи, забране кретања и слично.
Развијање стваралачког и креативног умећа кроз практичан рад и оспособљавање за дигиталну комуникацију.
Најпре сам поставила задатак у Гугл учионици (12 учионица) са детаљним објашњењем да свако може да ради оно што њега инспирише на тему Радујем се Ускршњем јутру.
Желела сам да скренем мисао деци од једноличне свакодневнице на нешто позитивно, радосно, инспиративно и креативно.
Такође сам појаснила да свако може да бира технику којом ће радити, оно што њима највише одговара и у чему се најбоље сналазе.
Након тога уследиле су консултације путем Гугл учионице личним порукама или на стриму у односу на њихове конкретне предлоге, као и начин рада. Током двонедељног рада подстичем ученике у осмишљавању, креативном ликовном изражавању, стваралачком истраживању у смислу коришћења различитог сликарског материјала и пружам потпуну подршку ученицима.
Платформа Гугл учионица, Вибер групе за свако одељење, а користила сам лап топ и телефон.
Платформа Гугл учионца
Ликовна култура за 5, 6, 7. и 8. разред, издавача БИГЗ школство.
Коментари ученика након постављене изложбе у Гугл учионици.
Пројекат је оцењен као изузетно добар од стране ученика али и колега.
Моји синови, који су студенти, помогли су ми да реализујем идеју - ОНЛАЈН ЛИКОВНА ИЗЛОЖБА, у смислу техничке подршке али и подршке реализације саме идеје.
Предности: Једноставнија комуникација, доступност у сваком тренутку.
Потешкоће: Дуготрајна обрада података, фотографија, ажурирање активности и слично.
Предности: једноставнија комуникација, доступност у сваком тренутку. Потешкоће: недостатак социјалне средине.
Идеја ПРВЕ ОНЛАЈН ЛИКОВНЕ ИЗЛОЖБЕ ЈЕ МОЈА и драго ми је што сам успела да мотивишем ученике да ураде феноменалне цртеже. Било је потребно времена и труда како бих обрадила све пристигле цртеже и направила мозаик од цртежа на једној страници.
Коментари ученика, родитеља, колега и директора, након постављања изложбе у Гугл учионици и вибер групама, су веома инспиративни и похвални.
Драго ми је што сам успела у реализацији овог пројекта!
Јако ме је обрадовало то што је РТС препознао наш рад и труд и објавио прилог у емисији Ово је Србија (послала сам мејл али нисам очекивала)!