Циљ оспособљавање ученика да решавају проблеме и задатке у новонасталим условима и повезивање раније стеченог градива.
Исходи да ученици знају да одреде координате и да знају да сакупе податке анкетом и да их обраде и представе.
Током ових часова систематизације градива трудила сам се да ученицима буде занимљиво и забавно.Тако сам им послала једану мапу са благом.Ученици су постали мали гусари који су до блага требали да дођу тако што су пратили координате малих троуглова.По угледу на овај задатак ученици су самостално за домаћи направили сопствени координантни систем са темом Бекство из џунгле.Затим смо се виртуелно вратили у стари век.У време витезова и то тако што сам им послала слику реконструисаног града Купиника,по ком је наше мето и добило име.На слици су били и мали геометријски облици које су прво требали да пронађу.Иза сваког тог облика се крио по један задатак из зависних величина.Решење сваког тог задатка било је део шифре која их доводи до кључа од града.За домаћи су имали задатак да мало виртуелно путују кроз наше место и то тако што су требали да одредекоординате познатих локација у нашем месту.Ученици су спровели и анкету на питање-Коју би локацију у нашем месту прво показали туристима Дате податке смо обрадили,исказали их у процентима и представили кружним дијаграмом.
Платформа Microsoft Teams и платформа езбирка
Уџбеник и збирка задатака из математике за 6.разред БИГЗ
Самопроцена се односила на то да ли су и у којој мери ученици разумели инструкције и у којој мери су их примењивали и повезивали градиво.
Ученицима је послат мали упитник како би могли сами да искажу шта мисле о задацима да ли су им занимљиви и забавни.
Школе
Подршку сам добила од психолога наше школе Наташе Нинчић у виду сугестије и предлога.
Предности овакве наставе се огледају у томе што су платформе лаке за употребу а недостатак у томе што немамо директан контакт са ученицима.
Предности за ученике се огледају у томе што су платформе лаке за коришћење а недостаци у томе што немају директан контакт са вршњацима и наставницима.