Проширивање знања о рециклажи, преради и поновној употреби неких материјала ради очувања животне средине;
Развијање правилног односа према одлагању отпада и примена у свакодневном животу;
Развијање позитивних ставова о употреби и коришћењу рециклираног материјала;
Развој еколошке свести;
Развијање радозналости, интересовања и способности за активно учешће у заштити природне средине;
Развој основне дигиталне писмености;
Подстицање самопоуздања ученика.
- На почетку обраде градива о рециклажи, поставила сам анкету у Гоогле учионици и извршила сам анализу анкете, активност која нам користи да сазнамо колико ученици знају о овој теми и да ли су заинтересовани да о њој нешто ново науче.
-.Самостално учење -ученици на You tube каналу у „Магичној учионици“ посматрају прилог „Шта је рециклажа?“
- Проширивање знања користећи ППТ презентацију „Планети помажи у рециклажи“
- Коментарисање уоченог путем вибер апликације и Гугл учионици,
- Ученици раде квиз у Google učionici који је израђен у апликацији Quizizz, како би уочили колико смо научили и напредовали ,
- Презентовање радова- предмети настали од рециклираних материјала
- Играмо и учимо „Удари кртицу“Word wall, рециклирање
Google classroom - давање инструкција за рад и додатних објашњења, место за слање повратних информација о задатку.
Viber Community - давање инструкција за рад и додатних објашњења, место за слање повратних информација о домаћем
Quizizz – израда квиза
Google classroom – израда анкете
You tube - Магична учионица „Шта је рециклажа?“
PPT презентација
Wordwall – Удари кртицу, рециклирање
1. Природа и друштво, уџбеник за трећи разред, Радмила Жежељ Ралић,Клетт, Београд, 2015;
2. Чему нас учи природа, Барбара А. Луис, Нови Логос, Београд, 2019;
Самопроцена рада - спонтана анализа урађеног.
Час је оцењен са 24 смајлића.
Родитеља
Подршка је дошла од стране родитеља у виду позитивних коментара као и подршка од стране деце који су слали смајлиће и позитивне коментаре.
Предности су коришћење интерактивних садржаја и различитих медија, као и повезивање различитих наставних садржаја и остваривање међупредметних компетенција.
Недостатак је што припрема материјала и садржаја за извођење наставе на даљину изискује много времена, као и индивидуално усавршавање за коришћење различитих платформи и алата у раду.
Предности су временска флексибилност, развој самосталности код ученика а с обзиром на узраст родитељи су били само техничка подршка , ученици су слободнији да поставе питања и траже додатне инструкције.
Недостатак је осећај изолованости од колектива, као недостатак и иинтеракције уживо са другим ученицима и учитељицом.
Занимљив начин рада, пружа могућности.