• ЈПД

#598: Einen Brief / eine E-Mail schreiben - писање писма/ мејла

Опште информације

  • Наставник:
    Јелена Вулета
  • Назив школе:
    Средња школа Др Ђорђе Натошевић, Инђија
  • Тип школе:
    Средња стручна школа
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Инђија
  • Предмет:
    Немачки језик
  • Одељење:
    Трећи разред
  • Број ђака:
    27
  • Тип часа/наставе:
    Мешовити тип
  • Облик рада:
    појединачни, групни, фронтални

Презентација

Briefe.pptx

Корисни линкови

https://www.loom.com/share/b3971f20237c416487d27ac724438e7a


Циљ и исходи наставе

Исход часа: Ученици умеју да напишу одговор на писмо или мејл, пословно и приватно. Ова наставна јединица је део припреме за полагање писменог дела међународног испита из немачког језика.
Циљ часа: Ученици знају разлику између делова пословног и приватног писма или мејла. Ученици су упознати са добрим примерима делова писама или мејова.


Детаљан опис

Уводни део: Ученицима је за припрему часа послапа презентација, као и примери приватних и пословних мејлова или писама.
Разрада: Ученицима је послат видео материјал снимљен уз помоћ Loom алата. На снимку се налазе детаљна објашњења делова писама или мејлова са примерима.
Закључак: Ученици су добили домаћи задатак да напишу одговор на послат мејл, свако је добио свој различит задатак.
Ученици су веома мотивисани за рад на оваквим темама, јер се персонализовањем домаћег задатка сваком ученику посвећује посебна пажња усмерена на оно што је потребно додатно увежбати и/ или на развој посебних вештина за свакога посебно.
Додатну мотивацију им пружа свест о томе да се знања и вештине обрађене и увежбане овом темом могу искористити за успешно полагање међународног испита из немачког језика, као и за рад у оквиру струке за коју се школују.
Новина у раду је употреба новог алата и платформе у настави.


Платформе и опрема

Платформа: Google classroom
Наставна средства: уџбеник за припрему за међународни испит
Наставна опрема: рачунар/ лаптоп


Дигитални алати

- Loom
- Microsoft Power Point


Литература

Fit für das DSD I PRO, Deutsch als Fremdsprache, Thomas Polland, Hueber Verlag, 2014
Fit für das DSD I, Deutsch als Fremdsprache,Thomas Polland, Hueber Verlag, 2014


Самопроцена часа

Процена успешности рада се заснива на коментарима ученика и њиховој укључености у рад на теми.


Оцена ученика

Евалуација целокупног рада се изводи на крају наставе на даљину.


Било је подршке од

Школе


Опис подршке

Током читавог периода наставе на даљину имала сам подршку школе и колега у свакодневној размени искустава и информација. Сарадња већине ученика је била више него задовољавајућа уз подршку родитеља/ старатеља.


Предности и потешкоће за наставнике

Предности:
- могућност стварања базе снимљених предавања
Потешкоће:
- немогућност реалне провере знања
- превише времена испред рачунара


Предности и потешкоће за ученике

Предности:
- омогућавање приступа бази снимљених предавања свим ученицима, како би могли да обнове градиво или надокнаде пропуштено
Потешкоће:
- недостатак живе комуникације са наставницима
- мањак социјализације