Исход часа: Ученици умеју да напишу одговор на писмо или мејл, пословно и приватно. Ова наставна јединица је део припреме за полагање писменог дела међународног испита из немачког језика.
Циљ часа: Ученици знају разлику између делова пословног и приватног писма или мејла. Ученици су упознати са добрим примерима делова писама или мејова.
Уводни део: Ученицима је за припрему часа послапа презентација, као и примери приватних и пословних мејлова или писама.
Разрада: Ученицима је послат видео материјал снимљен уз помоћ Loom алата. На снимку се налазе детаљна објашњења делова писама или мејлова са примерима.
Закључак: Ученици су добили домаћи задатак да напишу одговор на послат мејл, свако је добио свој различит задатак.
Ученици су веома мотивисани за рад на оваквим темама, јер се персонализовањем домаћег задатка сваком ученику посвећује посебна пажња усмерена на оно што је потребно додатно увежбати и/ или на развој посебних вештина за свакога посебно.
Додатну мотивацију им пружа свест о томе да се знања и вештине обрађене и увежбане овом темом могу искористити за успешно полагање међународног испита из немачког језика, као и за рад у оквиру струке за коју се школују.
Новина у раду је употреба новог алата и платформе у настави.
Платформа: Google classroom
Наставна средства: уџбеник за припрему за међународни испит
Наставна опрема: рачунар/ лаптоп
- Loom
- Microsoft Power Point
Fit für das DSD I PRO, Deutsch als Fremdsprache, Thomas Polland, Hueber Verlag, 2014
Fit für das DSD I, Deutsch als Fremdsprache,Thomas Polland, Hueber Verlag, 2014
Процена успешности рада се заснива на коментарима ученика и њиховој укључености у рад на теми.
Евалуација целокупног рада се изводи на крају наставе на даљину.
Школе
Током читавог периода наставе на даљину имала сам подршку школе и колега у свакодневној размени искустава и информација. Сарадња већине ученика је била више него задовољавајућа уз подршку родитеља/ старатеља.
Предности:
- могућност стварања базе снимљених предавања
Потешкоће:
- немогућност реалне провере знања
- превише времена испред рачунара
Предности:
- омогућавање приступа бази снимљених предавања свим ученицима, како би могли да обнове градиво или надокнаде пропуштено
Потешкоће:
- недостатак живе комуникације са наставницима
- мањак социјализације