Aplikacija:
https://learningapps.org/watch?v=pskagnv7j20
Prvi video čas:
Drugi video čas:
Učenički radovi:
https://docs.google.com/presentation/d/1bWIsVTZYW77jmWMf88AisW2qXIdIcQ7KVUVyVhmLIds/edit#slide=id.p
Digitalni udženici:
https://www.oxfordlearnersbookshelf.com/home/main.html
https://elt.oup.com/student/project/level2/?cc=rs&selLanguage=en
Описивање карактеристика места у непосредном окружењу -Ученици умеју да препознају, прочитају и повежу речи које означавају географске појмове са сличицама -Ученици умеју да правилно поставе питања и дају одговоре у вези са географским појмовима које су раније научили -Ученици траже информације и дају објашњења користећи једноставна језичка средства у описивању
Уводни део часа: Ученици у оквиру Google учионице добијају први задатак да обнове и препознају нове речи у апликацији повезивања речи са сличицама. Речи могу записати у свеске, посебно оне које су им непознате (одабир врше сами). Главни део часа: У оквиру видео часа обнављају речи и проширују садржаје увођењем питања и давањем одговора. Снимак могу слушати више пута, интерактивно, уз понављање кључних садржаја. Након тога, добијају истраживачке задатке везане за географске карактеристике краја у коме живе. Индивидуално или у пару могу изабрати једно подручје за које ће прикупити релевантне информације. На пример, река Скрапеж која протиче кроз Пожегу, колико је дугачка, широка, дубока и сл. Завршни део часа: Прикупљене податке у писаном облику, презентацијама или фотографијама ученици прослеђују у Google учионицу уз образложење зашто су изабрали одређени крај за описивање. Можда су некад посетили то место или бака и дека живе тамо и сл. Овај део часа је још увек у току! И на крају постоји могућност обједињавања свих садржаја у јединствени групни рад који се може презентовати на школском сајту или у оквиру обележавања тематских дана. Све је иновативно у настави на даљину! Ученици су одушевљени када им њихова наставница пошаље снимак видео часа. Имају могућност да гледају када њима одговара и колико пута им је потребно. Употреба дигиталних уџбеника и online апликација такође обезбеђује индивидуализацију у учењу. Писала бих још али стигла сам до ограничења...
Као што сам већ навела у линковима: Google учионица, дигитални уџбеници, Bancom апликација за снимање екрана, затим пројектор, лаптоп, рачунар, апликације за креирање дигиталних садржаја за учење, Youtube канал, е-mail (два комада), Viber, мобилни телефон, бела табла, маркери, флеш картице, играчке
Ово су неки од алата које користим: Prezi, Learning Apps, Google quiz, Kahoot, Bookr, Zimmertwins, Dvolver movie maker, Voki Create, итд. За презентације, квизове, игрице, описивање ликова, прављење филмова... Употребљиво је све што можете проследити ученицима и добити од њих повратну информацију.
Project 2 (уџбеник и радна свеска) Oxford University Press
На основу активности ученика и прослеђивања њихових радова на увид у Google учионици постоји увид у њихове активности и начин на који их спроводе. Такође у коментарима и дискусији са ученицима или њиховим родитељима за сада се може стећи увид у то како се настава одвија и да ли су сви задовољни. То су тренутни параметри за самопроцену!
Ученици редовно шаљу повратне информације о свему што радимо у Google учионици, веома често се укључују и њихови родитељи у групној дискусији на стриму учионице или у појединачним, индивидуалним коментарима. Овај час је у току и може се урадити његова евалуација у облику неког упитника који би био постављен у учионици.
Највећу подршку сам добила од саме себе уз велику упорност и труд. Затим, помоћ сам добила од пар колега који раде у Google учионицама, своје кћерке за инсталацију појединих апликација, youtube tutorials пуно помажу и време које тренутно сви имамо на располагању :)
Највећа потешкоћа за већину ученика и родитеља је била да науче да раде у Google учионици. Има и оних који се још увек вежбају... Лакше им је да раде преко мејлова и група на виберу. Предност је огромна, најпре у дигиталном описмењавању! Оно што смо мислили да је немогуће, успели смо да остваримо. Највећа предност је у томе што се све што је сада направљено може користити и у настави када се буде вратила у регуларне токове.
Уз помоћ родитеља који се солидно сналазе у дигиталном окружењу ученици немају никаквих потешкоћа. Шта више, они показују боље резултате и већу ангажованост него у нормалним условима извођења наставе. Ипак, мислим да ово више важи за ученике у градским подручјима. Теже је изводити наставу на даљину у сеоским одељењима.
Тренутно ми ништа не пада на памет али сам сигурна да ће питања доћи у неком моменту! :)