Циљ: Упознавање ученика са појмом кружног исечка и формулама за одређивање његове површине; примена стеченог знања о површини кружног исечка у решавању задатака.
Исходи: Ученик ће бити у стању да препозна кружни исечак, израчуна површину кружног исечка, изведе формулу за површину кружног исечка, примени у свакодневном животу површину кружног исечка,
Настава математике у седмом разреду се одвија у Google учионици и Вибер заједници, заједничкој за све ученике.
У учионици се постављају материјали које ученици треба да прочитају, разјасне (колико могу самостално) и науче, Материјали су припремани за два школска часа - час обраде и час вежбања исте наставне јединице.
Ученицима су дата упутства како да користе ову презентацију (у Power Point-у) да би имала најбољи ефекат.
У току гледања презентације, ученици су у Вибер заједници (због лакше и брже комуникације) размењивали мишљења, постављали питања и заједнички радили на решавању проблема, при чему је наставник активно надгледао њихову комуникацију и био спреман да се укључи у исту уколико учиници не могу сами да разреше проблем.
Након дискусија, ученици су успешно решили домаћи задатак постављен у учионици у виду упитника.
Платформе: Google Clasroom, Viber,
Опрема; рачунар, мобилни телефон, микрофон
PowerPoint - израда презентације
Geogebra - цртање слика
Snipping Tool - сликање екрана
Paint - уређивање слика
Google Forms - израда теста за домаћи задатак
linoit - утисци ученика
1. Математика 7, уџбеник за седми разред основне школе - Н. Икодиновић, С. Димитријевић, Klett
2. Математика 7, збирка задатака за седми разред основне школе - Б.Поповић, М.Станић, С. Милојевић, Н. Вуловић, Klett
3. Математика за седми разред основне школе, С. Јешић, Ј. Благојевић, Герундијум
Своја мишљења о часу су анонимно написали на виртуелној табли са самолепљивим папирићима.
Школе
Потешкоће: недовољна техничка опремљеност наставника, за припрему квалитетаног часа је потребно доста времена, недостатак невербалне комуникације са ученицима
Предност: стално усавршавање и учење коришћења различитих алата
Потешкоће: недовољна техничка опремљеност ученика,
Предности: ученик прелази постављени материјал колико год пута жели, и темпом који њему одговара, може у току целог дана да постави питање уколико му нешто није јасно.