• ЈПД

#607: ПРОЛЕЋЕ У МУЗИЦИ - обрада песме Пролеће у шуми; слушање музике: Пролеће - Антонио Вивалди

Опште информације

  • Наставник:
    Миланка Мијатовић
  • Назив школе:
    Др Зоран Ђинђић, Брзи Брод
  • Тип школе:
    Основна
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Ниш-Медијана
  • Предмет:
    Музичка култура
  • Одељење:
    Прво
  • Број ђака:
    24
  • Тип часа/наставе:
    Обрада наставне јединице
  • Облик рада:
    Фронтални

Презентација

Пролеће у музици.pptx

Корисни линкови

Линк ка презентацији:
https://view.genial.ly/5ed206e8785906120efec7b2/presentation-prolee-u-muzici
Линк ка упитнику
https://forms.gle/VMZqp2CiaXBsXsVt8
Линк ка филму
https://drive.google.com/file/d/1S9UMrKy0qeX4Teuys0nNc4Zh3i6kK8py/view?usp=sharing
Линк ка изложби радова
https://padlet.com/milanka60

 


Циљ и исходи наставе

Циљ:
Приближити музичку културу ученицима у настави на даљину.
Извођење музике певањем и упознавање композитора и њихових дела путем слушања музике.
Исходи:
Обнављање теоретских знања; развијање музичких способности кроз певање песме.
Ученик доживљава музичко дело и исказује своје утиске.


Детаљан опис

Час је реализован презентовањем преко платформе Google meet
Презентација је постављена у Google clasroоm тако да је доступна ученицима за реализацију задатака
До коначне реализације ученици су имали консултације са наставницом преко Вибер групе
Највећи проблем ученици су имали око снимања и слања снимака те им је у том смислу дата додатна подршка.
Радови ученика приказани у филму и на изложби радова.


Платформе и опрема

Платформа Google meet,
Платформа Google clasroоm,
Viber група са ученицима,
рачунар,
мобилни телефон


Дигитални алати

You Tube за одабир аудио и визуелног материјала,
Google Images за одабир одговарајућих фотографија,
Genially за израду презентације
Google упитник
Movie Maker за израду филма
Padlet за излагање дечјих радова


Литература

Музичка култура за 5.разред основне школе, Нови Логос


Самопроцена часа

Заинтересованост ученика, комуникација са ученицима у периоду реализације задатка, пристигли радови ученика били су јасни показатељи да је час побудио жељу за савладавањем нових наставних садржаја.


Оцена ученика

По завршетку часа ученици су постављали своје утиске на Padlet огласној табли.


Било је подршке од

Родитеља


Опис подршке

Родитељи су помагали ученицима да се придруже предавању на платформи Google meet


Предности и потешкоће за наставнике

Предности наставе на даљину су многобројне. Она нуди велике могућности за истраживање, напредовање и креативност.
Потешкоће: нестабилна интернет веза.


Предности и потешкоће за ученике

Предности: увек и лако доступно, ученицима је потребан само телефон или рачунар ,самостални су у савладавању наставног садржаја и коришћењу ИКТ-а, могућност комуникације са наставником и после часа.
Потешкоће: могућност прекида интернет сигнала, у вишечланим породицама које имају један рачунар ученик неће моћи да се у потпуности посвети задатку.


Коментар

Велика похвала за све ученике који су се у потпуно новим околностима потрудили да дају максимум у свим активностима.