• ЈПД

#611: Недеља атлетике (online атлетика)

Опште информације

  • Наставник:
    Љиљана Игњатовић
  • Назив школе:
    Сестре Илић, Ваљево
  • Тип школе:
    Основна
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Ваљево
  • Предмет:
    Физичко васпитање
  • Одељење:
    5-4 , 6-2
  • Број ђака:
    53
  • Тип часа/наставе:
    Систематизација градива
  • Облик рада:
    Фронтални

Презентација

Atletika-prezentacija.ppt

Корисни линкови

https://www.smore.com/cnahv
Линк за алат који обједињује сва упутства за час као и пропратне линкове са занимљивим игрицама, интерактивном сликом и тестом.


Циљ и исходи наставе

Ученици ће бити у стању да:
-увиђа значај физичке активности за своје здравље
-препозна и разликује атлетске дисциплине
-примењује једноставне комплексе општеприпремних вежби
-одговорно се односи према објектима, справама и реквизитима
-примењује здравствено хигијенске мере


Детаљан опис

Конкретан час сам замислила као систематизацију и на крају проверу у трајању од 5 дана. Линк им је прослеђен почетком недеље, са свим упутствима, садржајима и активностима.
УВОДНИ део - образложење шта их очекује
ПРИПРЕМНИ део - вежбе истезања и обликовања раде сваки дан до краја недеље
ГЛАВНИ део - игрица (повезивање појма и слике) служи за подсећање атлетских дисциплина и лагано уводи у тему часа (недеље)
- у алату Genially им се на интерактивној слици налази 5 целина за 5 дана које би требало по данима да читају/обрађују и тако уче или се подсете чињеница везаних за атлетику
ЗАВРШНИ део - имају да сложе слагалицу и тако се опусте пред ТЕСТ који их чека на самом крају. Детаљна упутства за тест имају пре самог линка, тако да могу да се упознају са тим шта се од њих тражи, на шта да обрате пажњу и како шаљу тест.

Сваки од ученика је тест предао, добио повратни mail са коментаром уз питање где је пограшио и са оценом. Спровела сам и анкету на Виберу, да ли су сви ученици добили повратни mail, да бих онима који из неког разлога нису добили јавила оцену.

Ученицима је било јако интересантно да на овај начин раде физичко, па су са нестрпљењем чекали наредну недељу, игрицу, материјал, па чак и проверу. То се може видети и по резултатима анкете (имате у презентацији).


Платформе и опрема

Ја сам користила Вибер заједнице за комуникацију са ученицима. За свако одељење сам имала по једну. Садржаје сам припремала на рачунару, а линкове прослеђивала на Вибер. Користила сам рачунар и паметни телефон.


Дигитални алати

За реализацију овог часа сам користила:
-Smore - алат за билтен,новине, чланак у коме могу да се обједине упутства за ученике и линкови, а да то буде прегледно и хронолошки поређано
-Bookwidgets - који пружа доста могућности за израду теста, анкета, игрица и сјајан је због повратне информације и анализе,све дечје радове имате на једном месту
-Genially- одличан за интерактивне слике,презентације


Литература

нисам користила


Самопроцена часа

нисам спроводила самопроцену часа


Оцена ученика

Ученицима сам послала Анкету, која је анонимног типа, а питања су била у вези мојих часова како на даљину тако и у редовном раду. Веома сам задовољна коментарима и оценама које сам добила.

https://www.bookwidgets.com/play/LZGELL?teacher_id=4683800050139136


Било је подршке од

Колега


Опис подршке

Подршка је заправо била од једне колегинице, која ме је од старта бодрила и веровала да могу наставу деци да учиним занимљивом и мимо сале


Предности и потешкоће за наставнике

-Предности су биле те што сам деци могла да дочарам неке ствари кроз видео или слике, да не морају да замишљај, али и да проверим реално знање, а не само вештину извођења. Поспешивање дигиталних компетенција, усавршавање
-Потешкоће су што сам физички била пасивнија, доста времена провела седећи, истажујући и пакујући материјал.


Предности и потешкоће за ученике

-Предности за њих су те да су теоретски обогатили своја знања о спорту, имали прилику да сазнају нешто бише мимо редовног плана и програма.
-Потешкоће, што су морали доста времена да проводе на телефону и за рачунаром, што је контрадикторно предмету који предајем. Недовољна дигитална писменост.