• ЈПД

#614: Андроид апликација за праћењеи извођење наставе у учионици и на даљину

Опште информације

  • Наставник:
    Мунир Рагеб-Ага
  • Назив школе:
    Електротехничка школа Михајло Пупин, Нови Сад
  • Тип школе:
    Средња стручна школа
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Нови Сад
  • Предмет:
    Практична настава
  • Одељење:
    Е21
  • Број ђака:
    10
  • Тип часа/наставе:
    Обрада наставне јединице
  • Облик рада:
    Групни рад

Презентација

aplikacija za nastavu.pdf

YouTube


Циљ и исходи наставе

Заштита од напона додира


Детаљан опис

Ученици су након извршене инсталације апликације имали задатак да креирају налог на серверу преко мобилног телефона користећи регистрациону форму програма.
Тренутак када се неко од ученика улоговао остао је забелешен на серверу.
Такође је регистровано да ли и које делове лекције је ученик захтевао од сервера да му испоручи на телефон, односно андроид апликацију.
Тиме сам добио извештај ко је и када учествовао у настави, и да ли је прочитао све лекције.


Платформе и опрема

Ученици су морали инсталирати андроид апликацију коју сам лично програмирао и назвао Практикум.Поред рачунара који сам ја користио за прикупљање извештаја, свако од ученика користио је мобилни телефон са андроид оперативним системом. Такође је кориштен закупљени сервер(за базу и серверски програ).


Дигитални алати

Клијентски део апликације рађен је у Андројид студиу, Јава програмски језик. Серверски део апликације је писан у PHP-у. употребљена је МySQL база података.


Литература

материјал је узет из скрипта за практичну наставу и пребачен у базу података


Оцена ученика

На следећем часу који се оржао у просторијама школе смо дискутовали и ученици су са мном и међусобно поделили утиске.


Предности и потешкоће за наставнике

Предности се огледају у бољој прегледности рада ученика и бољој контроли.


Предности и потешкоће за ученике

Ученицима је ово све било ново и интересантно. Сво градиво било је доступно и након часа. Телефон свакако носе са собом а самим тим са собом носе и књиге, односно могућност да било када и на било ком месту понове градиво